pondělí 26. listopadu 2007

Maturák - ňáká společenská akcička...

Mám pro vás dvě otázky. A z nich poznám, jak jste staří. První: Už jste zažili vlastní maturitní ples? Druhá: Kolik je vám let?

Já už totiž svůj maturitní ples mám za sebou. A ani nevíte, jak mě to mrzí, že už to neprožiji znova. Snad až na poslední den - pátek, tedy první polovinu tohoto dne. Více o tom píše s trochou nadsázky můj kamarád Zlomený Anděl:).

Ten slavnostní den byl 16.11.2007. Tento den si bude hodně lidí (něco přes 750) pamatovat jako den, kdy byl jeden z nejlepších maturitních plesů na kterém kdy byli. Fakt. Nepřehánim. Tedy možná trochu, ale usuzuji z toho, co mi většina ("všichni", ale chci být skromný) řekla. Říkali, že to byl "ještě lepší maturák, než měli oni sami", nebo prostě "nejlepší maturák, na kterém kdy byli". Myslím ("vím", ale chci být pořád skromný), že to bylo tím, že jsme si všechno na náš maturitní ples dělali sami. Měli jsme výborné téma - Peklo. A clekově se vše maximáně podřídili tomuto tématu. Měli jsme spoustu nových nápadu, které jsme na žádném maturitním plese neviděl.

Začneme od začátku. PAk se přesuneme do prostředka a zakončíme to koncem. Tak tedy: Vše začalo, že jsme si zarezervovali prostory pro maturák. To by byl začátek. Teď se vrhneme na prostředek. Tam se nic zvláštního nestalo a tak ladně přejdeme na konec. Konec se rozumí počátek září roku 2007. Sešli jsme se ve škole a debatovali o tématu, které jsme měli skoro hotové. Bylo to již zmíněné peklo.

A už jsem tu toho napsal dost. Ti, kteří to dočetli až sem, gratuluji. Budete asi jediní. :)

Ještě se ozvu a dopíšu to. Pusu a pac. Pasu a puc. Pusa a.. pac už bylo, a puc už taky... tak já nevim. Cheers

PS: Omlouvám se BrokenAngelovi, pokud jsem se ho jakkoli dotkl. Nemyslel jsme to nijak špatně.

Líbilo se? Dej Like, Plus, nebo nejlépe - Sdílej to dál!

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Tak si tak sedim v práci a projíždim si net ,když na co nenarazim na muflona , no vlastně jsem na něj vážně nenarazil. To na co jsemnarazil by bagr. Tak to byl chaby humor ,takže teď věc, na kterou jsem vážně narazil (ano ,už konečně je to ono). Tak jsem vám jí řekl a myslim, že by to mělo stačit k rozsáhlé debatě jestli opravdu patřim do cvokhausu, nebo ne. Ale jedna věc je jistá , že jsi tvrdej komunista , ježiš to jsou děsné sračky co tu píšu. Strašně se nudim ,medvídka mívala jsem už snědl a tak se vlastně dostávám k odpovědi na naší otázku.Ptáte se jakou otázku? mno to já sám nevím ,ale jisté je že se vše splétá v jedno na samotné m konci vafle , nebo taky toustu, podle toho na jaký jste druh pečiva. Mno prostě tohle je bestová stránka! GZ

Hervy řekl(a)...

Zdar Muffy, tedy muflone! Otázka, kterou nám kladeš na srdce, je velice prostá, řekl bych až sprostá, neboť ne každý má ve svém podvědomí zapsán genetický kód, který každému říká, kdy a v jakou roční dobu, má která žárovka svítit. Je to otázka na tělo a myslím, že je krajně neslušné ji komukoli podávat, ať už studenou, nebo ohřátou. Je to sice věc vkusu a názoru, ale nemyslím si, že by tomu tak bylo doopravdy. Viva la volné myšlenkové (a mořské teplé) proudy!

A díky za pochvalu webu :)

Okomentovat


Trochu slušnosti a podepisuj se pod svůj názor..

Anonymní?
-podepiš se alespoň do komentáře
Název/adresa URL?
-Do pole "název" vlož své jméno a do pole "adresa URL" svůj web (pokud máš)

..