úterý 27. listopadu 2007

Dobrá věc se podařila!

Tuhle větu tu uslyšíte mockrát, tedy.. ehm.. uslyšíte.. no, ti z vás, komu "straší ve věži" to možná uslyší, ti ostatní to jen uvidí, protože si to jen přečtou. Je to věta tuze krásná, neboť když se něco daří, tak je to jen a jen plus. Za prvé: jste něco dokázali a máte z toho radost. Za druhé: jste někoho nasrali tím, že jste něco dokázali a máte z toho radost. A za třetí: máte z toho všeho radost.

Dokázal jsem totiž plno věcí. Tu knihu o vztahu otce a syna - Malevil, která vůbec neni o vztahu otce a syna, jsme nakonec po dlouhých pokusech přečetl... NOT! A tak jsem dnes ve škole perlil jen z výtažků z bylin a internetu. Dosti mi pomohl kamarád, který tuto knihu četl ještě jako malý ledňáček. Krásně jsem to třídě přednesl. (Ve třídě je 16 lidí - mínus já, takže 15, mínus 3 lidi, kteří nepřišli, mínus 2 lidi, kteří četli noviny, to už je 10 lidí, mínus 5, kteří si povídali, co se stalo o víkendu, mínus 2, kteří hráli piškvorky, mínus 1, který spal. To nám dělá 2 lidi, kteří si to psali. Z těch dvou lidí jeden si opisoval sešit na jinou hodinu, a druhý si psal... Snad. Doufám.)

To by bylo totoc. Pak jsem toho dokázal ještě daleko více, ale to sem psát nebudu, přece se nebudu chlubit tím, co jsem dokázal zkazit :)

A zase připomínám, že ten maturák dopíšu později, teď na to nějak nemám klávesy.

Puc a sápu

Líbilo se? Dej Like, Plus, nebo nejlépe - Sdílej to dál!

Žádné komentáře:

Okomentovat


Trochu slušnosti a podepisuj se pod svůj názor..

Anonymní?
-podepiš se alespoň do komentáře
Název/adresa URL?
-Do pole "název" vlož své jméno a do pole "adresa URL" svůj web (pokud máš)

..