pondělí 20. září 2010

Existence dvou

Píseň která mi hraje: Thirty seconds to mars - Alibi

Jsem žárlivý, ale zkrátka se bojím o toho, koho nadevše miluji.
jsem urážlivý a uzavírám se, protože nevidím žádné jiné východisko.
jsem flegmatik a cholerik. Jak kdy a vždy mě to pak hodně mrzí.
jsem bez výrazu, nedám znát, že mě to mrzí, že mám radost, nebo že jsem s tebou šťastný.
jsem samotářský a v těch chvílích chci být jen s tebou, ale dělám vše proto abych tě odehnal.
jsem z části narcistický, záleží mi na tom, jak mě ostatní vidí, i když ty mě vidíš jinak.
jsem snílek, co si představuje jaké by to bylo a když už to je, tak raději uteče.
jsem závistivý. Každé objetí a držení rukou vám závidím!
jsem zklamaný, když chvíle s tebou dopadnou vždy smutně.
jsem smutný, protože stále píšu tenhle blog a tyhle řádky.
jsem naivní, to když doufám a věřím, že se zítra vše změní a my dva budeme jiní.


a i přesto stále nevím kdo jsem.

Líbilo se? Dej Like, Plus, nebo nejlépe - Sdílej to dál!

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

To ale není naivita, tak to je. Lidé se mění. V podstatě jsme každý den jiní, každý den se měníme, vyvíjíme! Spíš mi připadá, že se naopak měnit nechceš, a doufáš, že budeš ten, kým jsi byl v minulosti. Jenomže nebudeš, protože minulost už neexistuje...
A měl bys být šťastný, za to, že tu jsi, a že můžeš psát tenhle blog, a za to, že to někdo čte... Přece nejsi sám :) Nemusíš být smutný, jde jen o to se rozhodnout.

Hervy řekl(a)...

Díky za podporu. Máš dost pravdu, ale nevim, jak se to dalo poznat z toho textu. Asi jsi někdo, kdo mě zná víc :)

Známe se? Kdo jsi? :)

Anonymní řekl(a)...

Jasně, že se známe :) Ale spíš jsem to vyčetla z textu... tak nějak to na mě působilo.

Okomentovat


Trochu slušnosti a podepisuj se pod svůj názor..

Anonymní?
-podepiš se alespoň do komentáře
Název/adresa URL?
-Do pole "název" vlož své jméno a do pole "adresa URL" svůj web (pokud máš)

..