sobota 15. prosince 2007

Life isn't fair, it doesn't care...

Napsáno již pře týdnem. Publikování nyní.

Všechno co se mi jeví jako pravda musím ve své podstatě "otočit", převrátit, a dostanu opravdovou pravdu. Vše je jinak. Vše co se jeví jako pravda je vlastně iluze.. a pravda je přesně opačná.

Tento týden mi to jen potvrdil, tvrdil a vytvrdil. Prostě když si něco myslím, tak to už prostě není vůbec pravda. Spálil jsem se. Byl sem zklamán jedním člověkem. (když nad tím tak přemýšlím, tak to byli možná dva).


Po týdnu jsem připsal.

Ale já už jim to nemám za zlé. Mají své životy, a já nemám tak vysokou permišn abych jim do toho mluvil. Není to už moje věc a tak to nechám být. A nechám je zbít. Ne, to ne. To nechám někoho jiného. Ale pšš...

Líbilo se? Dej Like, Plus, nebo nejlépe - Sdílej to dál!

Žádné komentáře:

Okomentovat


Trochu slušnosti a podepisuj se pod svůj názor..

Anonymní?
-podepiš se alespoň do komentáře
Název/adresa URL?
-Do pole "název" vlož své jméno a do pole "adresa URL" svůj web (pokud máš)

..