středa 18. června 2008

Čekání na Godota hadr...

...
Já bych tam potřeboval padesát.
Jo jo... Ale já tu mám jen pětadvacet
Hmmm... Jasný, ale mě se víc líbilo těch padesát.
... A nestačilo by ti pětadvacet?
No, hele... já bych viděl těch padesát
No jo, ale já tu mám jen pětadvacet...
Jo jo jo... A padesát bys tam neměl?
Počkej...
...
...Hele já tu mám jen pětadvacet

hm hm.. Ale chtělo by to padesát.
A takže pětadvacet by ti určitě nestačilo?
Asi ne hele, vidim to na těch padesát...
ehm ehm ehm... No mám tu pro tebe pětadvacet. Stačí ti to?
No teoreticky jo, ale aby to bylo sichr, tak potřebuju pade...
Jasný, to jo, to máš pravdu. Tak co kdybysme tam dali pětadvacet?
Jedině nadvakrát, páč já tam potřebuju padesát.
Jo! To bysme mohli!... jenže já tu mám jen pětadvacet.
Jak říkám. Padesát. Jinak to nejde.
Mě to je naprosto jasný, jenže já tu mám jen pětadvacet.
Ale to by neutáhlo. Padesát, a je to v cajku.
Jasný... hmm.. jo... A co tam dát jen pětadvacet?
Ale to by možná šlo...
Hele a nebo tam fouknem padesát a bude to v pohodě...

Líbilo se? Dej Like, Plus, nebo nejlépe - Sdílej to dál!

3 komentáře:

Gerke řekl(a)...

Tohle jsem už od tebe slyšel ,takže to už znám, ale rozhodně bylo dobré se o to rozdělit s ostatními :o)
Zatím užívej života.

Anonymní řekl(a)...

Sice nevím,co si o tom mám myslet,ale mám z toho příjemný pocit:)Evák

Anonymní řekl(a)...

Grááááááá napiš sem ,že tě nebaví psát a lebo sem něco hoď ,ať si taky můžu poíst.

Okomentovat


Trochu slušnosti a podepisuj se pod svůj názor..

Anonymní?
-podepiš se alespoň do komentáře
Název/adresa URL?
-Do pole "název" vlož své jméno a do pole "adresa URL" svůj web (pokud máš)

..