neděle 10. července 2011

Nekonečná proměnná

Inspirace zde.


Vždy se najde jiná. Lepší než Ty!
Vždy se najde jiný. Lepší než Já!
Ale nikdy, už nikdy se nenajdeme my dva.




Líbilo se? Dej Like, Plus, nebo nejlépe - Sdílej to dál!

8 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Vždy se najde jiná, která u něj nahradí Tvoje místo
a vždy se najde jiný, který bude milionkrát lepší,
než ten, který Tě opustil a nevážil si koho měl...

Anonymní řekl(a)...

to máš pravdu, s ní už se nikdy nepotkáš..

Hervy řekl(a)...

Anonymní 1: Viz. odkaz na inspiraci.

Anonymní 2 (ale vlastně 1): Já se už nepotkám s tolika lidmi.. To je prostě život. A ty jsi teď šťastná, ne? Tak proč tak útočný tón?

Anonymní řekl(a)...

Nevim, proč to vytahuješ

Hervy řekl(a)...

Tak to by mě moc zajímalo, co vytahuju.

Anonymní řekl(a)...

Se mi líbí ta anonymita, která vlastně není vůbec anonymní...
vlK

Hervy řekl(a)...

vlKu, vlKu, kdo v Tobě přebývá? Ty ses prozradil podpisem :/ To pak není žádná hra.. (ale podepisuj se! dyť to vyžaduji a jsem radši :) )

A anonyme, myslím, že otázkou "proč to vytahuješ" bych se měl spíš já zeptat Tebe.. ;)

Anonymní řekl(a)...

taky nice.
V.

Okomentovat


Trochu slušnosti a podepisuj se pod svůj názor..

Anonymní?
-podepiš se alespoň do komentáře
Název/adresa URL?
-Do pole "název" vlož své jméno a do pole "adresa URL" svůj web (pokud máš)

..