pátek 13. ledna 2012

Ach ty ženy

Zazádyvší (Ty, jen tak v cizím bytě)
Neměnná proměnná
oněmělá záměna
neznámá měna
mile nemilá výměna?


Dlouhodobá (Ty, tehdy v noci)
Tenkrát krátilas mi den
možná došlo Ti, co tehdá chci
tehdy katem já byl, v ten den
kdy došlo mi, že už Tě vlastně nechci.


Nesmělá (Ty, tenkrát po ránu)
Ach ty Tvé oči. Topím se v nich k ránu.
Vlastně v poledne, když vedle Tebe vstanu.
Vždyť až k ránu spolu chodíme spát.
Tak mám či nemám se zítřků bát?..


Náruživá (Ty, tenkrát stále)
Trochu romantiky, ta Tě dostane.
Ne! Hlavně tu ne!
Tak Ty to chceš tvrdě?
Pěkně drsně, nemilosrdně!


Věra (My všichni, jednou kdysi)
Nejdřív jsi se svojí holkou, jsi tak naivní!..
No a pak jsem s tvojí holkou Já a jsem na i v ní!

Líbilo se? Dej Like, Plus, nebo nejlépe - Sdílej to dál!

1 komentář:

Jirka Pikrt řekl(a)...

Jsem na i v ní...Skvělá charakteristika, ještě mslím, že by se dalo pokrašovat, promysli to:)

Okomentovat


Trochu slušnosti a podepisuj se pod svůj názor..

Anonymní?
-podepiš se alespoň do komentáře
Název/adresa URL?
-Do pole "název" vlož své jméno a do pole "adresa URL" svůj web (pokud máš)

..