středa 8. srpna 2012

Časovaná

A tak jsem se dostal až sem.
Holka mi pláče vedle
a já si jen nasadim černý brejle.

A mí vrstevníci?
Úživaj si plně mládí.
Sex a chlast s nima mlátí.

Prý přátelé?
Pravdu neřeknou vůbec do očí.
A s přetvářkou se k tobě ještě párkrát otočí.

A ti zamilovaní?
Vypadají tak šťastně, bezstarostně, nebo ne?
Přijde třetí, či i čtvrtý a do týdne na sebe zapomeneme.


Celá ulice? Mé okolí?
Chytří a na vše sto tisíc odpovědí mají,
ha!..však já taky a už brzy se mi to všechno zají...



Líbilo se? Dej Like, Plus, nebo nejlépe - Sdílej to dál!

4 komentáře:

Tatsume řekl(a)...

Jak si to tady tak pročítám, začínám mít pocit, že ten bezstarostný mladík Hervy, kterého jsem znala z gymplu, už nějak není...

Hervy řekl(a)...

Život.

Ale on stále je :) Snad. Jen má možná ponurejší vyjadřování na blogu. I když.. když jsi začala s gymplem - tak od Té doby se už hodně změnilo. Muselo. A já jsem za to rád :)

A co Ty?

Anonymní řekl(a)...

Ještě, že taková nejsem. D.

Tatsume řekl(a)...

Já? Žiju. Mám nové koníčky, potkala jsem nové lidi. Dostala jsem šanci začít znova. Jak mě to změnilo? Nedovedu soudit...

Jestli jsi za tu změnu rád, pak je vše v pořádku. Jen mi (soudím čistě podle tvého písemného projevu tady) někdy připadáš posmutnělý.

Okomentovat


Trochu slušnosti a podepisuj se pod svůj názor..

Anonymní?
-podepiš se alespoň do komentáře
Název/adresa URL?
-Do pole "název" vlož své jméno a do pole "adresa URL" svůj web (pokud máš)

..