pondělí 31. března 2008

Proč to vlastně všechno dělám?

Víte proč si píši blog? Proč ho píšete vy sami? Proč si píší blogy i ostatní? Co je k tomu vede?
U mě to bylo z několika důvodů


  • Vypsat se - měl jsem toho v hlavě už hodně. A vlastně je to vina mého přítele (myšleno jako "kamarád") Brokena, který si psal vlastní blog. Podíval jsem se na to, a řekl si.. no, tak proč si nepsat vlastní. Budu tam psát věci, které mě napadnou, hlouposti, i možná kritiku. Časem, ikdyž jsem tento zápisník chtěl pojmout recesně (a tak..), tak jsem sem začal psát věci, které se více týkají mě, více "vážnějších" věcí. To mi promiňte.

  • Mít vlastní osobní stránku - Prostě něco o mě

  • Vypsat se na vlastní osobní stránce - :)

  • Nějak se prezentovat - Prostě co si myslím já, nebo spíše (aby ta první věta "co si myslím já" nezněla tak ftipně) něco o mě...

  • Nějak se ukázat ostatním (nemyšleno hanlivě) - V podstatě to samé jako se "prezentovat"

  • Aby i lidé, které až tak neznám, mě poznali - řekněme něco jako "líbim se ti.cz" - ale ne tak.. ehm.. voyerské. Ikdyž nevim, jak tento web více "ukázat". Nechám to volně plynout :)

  • Být trochu na očích - kdybych byl v rádiu, byl bych na uších..

  • Být možná trochu jiný - ne moc lidí v mém okolí má něco jako "blog", na druhou stranu musíme rozdělovat blog a blog. Blog, kde je každý den nový slint o tom, jak mi upadla zmrzlina a byl z toho trapas (ostatně o tom jsme dnes vedli s Brokenem vážnou diskuzi - až mi s toho opravdu spadla zmrzlina) je vcelku o ničem (tedy podle mého - ale většině lidí se to líbí a já jim v tom nebránim)

  • Blog píšu pro vás - abyste mě pochopili, nebo spíše se ještě více zamotali

  • Blog píši pro sebe - abych si řekl, že jsem něco udělal :) - takové sebeuspokojení

  • Blog moc nepíši pro své rodiče (omlouvám se.. nevím proč, ale nějak nechci aby to tu četli :)), nepíši ho moc ani pro svojí sestru. Na druhou stranu jsem moc rád za všechny ostatní, kdo sem přijdou a alespoň něco si tu přečtou

  • Ale hlavní důvod - do nedávna jsem vlastně ani nevěděl, co mě hlavně táhne k tomu psát sem další a další amatérské, kýčovité, nemastné a neslané "články". Teď to částečně vím. Překvapivě jsou to hlavně komentáře. Jedině na ně se opravdu těším, když sem přijdu. Podívám se, co kdo napsal. Je fajn sledovat denní přístupy lidí, ale mnohem radši čtu a píši komentáře. Ikdyby to byla sebevětší blbost, co tam kdokoli napíše, tak mě na tom záleží a vážim si toho, protože ten kdo komentář napsal, si musel trochu rozmyslet co chce vlastně napsat. Musel psaní věnovat svůj čas. Svojí enegrii. Jen aby napsal v podstatě anonymní text. Za to jsem nesmírně vděčný. Podle mého většině blogerů a různé jiné existence záleží hodně na komentářích. Já když sem přijdu, tak opravdu první na co se podívám, jsou nové komentáře, protože ty mě opravdu potěší.


Proto píšu blog...

A proč ho vy čtete? A pokud máte vlastní blog, tak proč ho píšete? Předem děkuji za komentáře :)

Líbilo se? Dej Like, Plus, nebo nejlépe - Sdílej to dál!

9 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Počkej až se Tvůj blog stane veřejným. Nebudeš moci napsat _úplně všechno_, protože si to budou číst Tví kamarádi, přítelkyně a lidé, kteří si budou myslet, že Tě díky Tvému blogu perfektně znají...a tak. Poslední dobou přemýšlím, že existenci toho svého ukončím, ale papírový deníček je přece jen nuda :).
A jen tak dál, mě jsi uchvátil :). (Kde se to v Tobě vzalo, tyjo? :))

BrokenAngel řekl(a)...

Já jsem na tom podobně. Snad jenom s výjimkou těch rodičů, ti myslím to, co píšu nečtou. KOmentáře jsou to,co nejvíc potěší, prtože pak víte, že za těmi 10 návštěvami denně jsou také nějací lidé. Taky je to taková úleva, takový prostředek ventila ( možná si vzpomínáte na můj článek Fuck the system). Prostě při blogování mám pocit, že dělám něco pro lidi i pro sebe a to mě uspokojuje ( ne tak, jak si možná někdo myslí). takže piš dál a GL.

Anonymní řekl(a)...

Na tohle sem ti musela napsat komentář :)...Čtu si to tady už dlouho, ale nic sem tu zatim sama nenapsala a měla bych to napravit. I když tady se zase ukazuje proč ty komentáře vubec nepíšu..sedla sem si k tomu a nejednou sem zjistila, že nevím co bych mela psát. Ale timhle článkem si mě přesvědčil, že je rozhodně lepší napsat alespon pár písmenek a spojit v jednoduchý slova,(abys vedel, že to tady nekdo čte..a já ráda, máš opravdu krásnej blog) než se vymluouvat na "NEVIM CO" a nenapsat nic (trestuhodný :DD)..je moc pěkný, co tady píšeš (myšleno celý blog) a komentář si to zaslouží :)..Hanka

Anonymní řekl(a)...

No začala jsem to číst spíš na doporučení:),ale sama jsem zjistila,že to občas má hlavu i patu - občas ne,ale i v tom je krása.Jen tak dál.Evák

Hervy řekl(a)...

Ani jednoho z vás nemám rád! Proč sem vůbec chodíte? Jděte pryč!

Anonymní řekl(a)...

tak doufám že to "Ani jednoho z vás nemám rád! Proč sem vůbec chodíte? Jděte pryč!" nemyslíš až tak vážně... a pokud přece jen tak to platí jistě jen o těch nahoř....NE...prostě doufám že to neplatí o nikom...a proč sem chodim? hmmmmm...asi proto že mě docela zajímají tvoje názory..líbí se mi styl jakým píšeš a mimojiné taky rád sleduju komentáře :D ...takže badger s Tebou...Blackbeard

Hervy řekl(a)...

-Podívej se na datum, kdy jsem to napsal-

Apríl :))

Anonymní řekl(a)...

prej, nepíši to moc pro svojí sestru.. A na just to budu číst!:-D

Anonymní řekl(a)...

hahaha - to jsem se zasmála,ale předtím mě málem ranila mrtvice - to už mi teda nedělej.Evák

Okomentovat


Trochu slušnosti a podepisuj se pod svůj názor..

Anonymní?
-podepiš se alespoň do komentáře
Název/adresa URL?
-Do pole "název" vlož své jméno a do pole "adresa URL" svůj web (pokud máš)

..