neděle 30. března 2008

Musim se to naučit...

      No co… řekněme si to na rovinu. Neumím se učit. Učit se ve škole. Učit se doma. Tento rok maturuji a pořád se nedokážu dokopat k pořádnému učení. Každý den přijdu domu ze školy a jedna z prvních věcí co udělám je, že zapnu PC. Tam si zajdu na fórum, které spravuji, podívám se na něj, zkontroluji ho. Něco doplním a tak.. Občas si s něčím nevím rady a tak píši dotazy na odborná fóra. Zkontrolování odpovědí (pokud vůbec jsou) mi také nějaký čas zabere. Poté si řeknu, že je to v pohodě, jsem u počítače zatím jen 45 min. Chvilku si něco zahraji a pak se do něčeho pořádného pustím. Když si uhraji svých pár minut (většinou hraji střílečky, a u nich dokážu vydržet tak 30 min maximálně. Pak mě přestanou bavit a ALT + F4 jistí vše. Výjimka je Crysis :) ) tak zjistím, že mám hlad. Jdu do kuchyně a něco si spatlám. Něco rychlého - chci být přeci zpátky co možná nejdříve. Ale to už jsem zpátky u zázračného stroje s obrazovkou, s jídlem, a přemýšlím, co dělat, abych u té „činosti“ mohl i jíst. Film! Dobře, mám tu plno rozkoukaných seriálů, tak si pustím jeden díl.
      Po prvním díle následují ještě další dva. Je večer. Vypínám seriál a zapínám áj-sí-kjů (přes mirandu samozřejmě). Tak si chvílí píši a ve volných chvílích brouzdám po netu - minimálně jedna hodina pryč. Je již čas, kdy označení „večer“ ztrácí svůj pravý význam. Podívám se na zápisník, přečtu si komentáře - vlastně kvůli komentářům si píši blog. Abych byl trochu spojen s okolím :).
      Dostávám se k učení. Ale na učení mám jen asi jednu hodinu, maximálně dvě. Den co den, večer co večer mě to štve. Štve mě, že se nedonutím se vším praštit a podívat se na ty knihy nebo sešity. Štve mě to/mrzí mě to, až když je po tom všem. Nikdy ne předtím.
      Vezmu tedy sešit a začnu se učit. Ale já se zapomněl učit. Já si již nepamatuji jak se to dělá. Koukám do popsaných papírů plných slov a věcí a informací, které v životě budu potřebovat pouze pokud budu učitel nebo studovat pedák, a vůbec je nevnímám. Přečtu je znova a… nic. Soustředím se na to…a… nic. V podstatě nic si z toho nepamatuji. (pro rejpaly - nehulím, nekouřím - tyhle dvě věci k smrti nesnáším a když někoho z mého okolí vidím kouřit, tak mě ten člověk opravdu zklame) a ani pořádně nevím o čem to je (abych o tom mohl alespoň trochu povídat a trochu to “okecat“).

      Neumím se učit. Nepamatuji si to. Musím se to znova naučit. Naučit se učit se.

      -Autor při psaní tohoto článku poslouchal CocoRosie a pojídal čokoládu. Při psaní nezemřel žádný živý tvor (muška na monitoru se nepočítá, ne?).

PS: Tento článek je jen jakési vypsání. Zamýšlen byl s tím, že když se takto vypíši, tak toho bubáka, který mi nepovoluje učit se, zaženu. Snad.
PS2: Dnes bez konverzace Pé-eSek

Líbilo se? Dej Like, Plus, nebo nejlépe - Sdílej to dál!

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Mluvíš mi z duše. Pomalými krůčky se to ale zlepšuje. Hlemýždími krůčky.
Muška se nepočítá, taky to vraždím.
Kámošovi jsme teď dali zasklenou fotku Alberta Einsteina, jakožto motivační prostředek...možná to taky zkusím .).

BrokenAngel řekl(a)...

klídek kámo, sem na tom ůplně stejně ........ no možná eště vo něco hůř.... já na to nekoukám ani tu hodinu večer.

Anonymní řekl(a)...

ach jak by to bylo krásné dokopat se k tomu aspon na tu hodinu..kolikraát se k učení nedokopu ani jednou za týden...není čas jistě chápete :P ...joooo až objevíš tajemství jak se naučit učit se, dej prosím vědět...s pozdravem Blackbeard

Okomentovat


Trochu slušnosti a podepisuj se pod svůj názor..

Anonymní?
-podepiš se alespoň do komentáře
Název/adresa URL?
-Do pole "název" vlož své jméno a do pole "adresa URL" svůj web (pokud máš)

..