úterý 1. června 2010

Víš?

Neříkej, že nevíš..
Ty jsi pro mě všechno a stále mi chybíš
když se v posteli choulíš
když pak v noci ležíš a sníš
tak doufám, že víš
jak moc mě tím vším ničíš

když se zpoza rohu objevíš
historky mi vyprávíš
pár chvil se mnou strávíš
ale třeba jen tak mě nenavštívíš

občas snad tušíš
ale jsme stejní, něco zkoušíš
a pak to hned přerušíš

jednou to snad pochopíš
a snad to i oceníš
víš
...chci bejt jen to, po čem toužíš

Líbilo se? Dej Like, Plus, nebo nejlépe - Sdílej to dál!

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Je to bomba..na VŠE je tě škoda...z těch tvejch básniček udělej knížku a já budu první, která si to koupí a nebo vykoupim úplně všechny, protože tohle je fakt něco z čeho nemůžu. D.

Big V řekl(a)...

Je to docela dobré, ale spíš než jako poezie mi to přijde jako rapová písnička, což nic nemění na tom, že to je hezké :)

Okomentovat


Trochu slušnosti a podepisuj se pod svůj názor..

Anonymní?
-podepiš se alespoň do komentáře
Název/adresa URL?
-Do pole "název" vlož své jméno a do pole "adresa URL" svůj web (pokud máš)

..