neděle 20. ledna 2008

Nový rok, nový kabát a trochu nový dysajn.

Bude to už skoro měsíc, co jsme my všichni lidé užívali konec roku 2007, a dále pak jsme oslavovali začátek roku 2008. Už tomu bude skoro měsíc. To je jedna dvanáctina z roku, a co už jste stihli udělat? Já skoro nic. Jen tak si brouzdám po netu, hledám nějaké pěkný design na jedny stránky a najednou vidím celkem pěkný background (no to co je na pozadí (to co je na pozadí stránky samozřejmě)). Byla (a snad ještě je) to stránka lidalicious.com. Mě se to fakt líbilo, a tak jsem si řekl, proč ne. Ehm, sorry, já nenapsal co. Takže mě napadlo, že bych to pozadí mohl mít i na svých stránkách a tak jsem si řekl, proč ne. A ihned jsem to tam vkládal. Výsledkem je, že jsem změnil i trošku barvy u nadpisů a odkazů, trochu jsme změnil velikost písma, udělal si svačinu a došel jsem si na záchod. No snad se vám to líbí ještě víc. A sličné slečně Lidě Mankovski děkuji na pozadí :)

No a dál? Nadpis článku zní jasně. Nový rok - o tom už jsem psal. Nový dysajn - o tom už jsem psal taktéž. A nový kabát - no mám kabát, ale že byste zrovna o něm chtěli něco vědět? Možná, že Kabáti budou mít novou desku, ale už ta poslední byla divná, takže snad raději ne. A poslední zpráva dne, se týká hry Wrld of wórkreft - Blizzardi ji plánují i pro mobily. Tschus und bis morgen

Líbilo se? Dej Like, Plus, nebo nejlépe - Sdílej to dál!

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

jako..ten dysajn predtim sem nevidel, ale tenhle je fakt velmi dobrej...novy rok..me se teda povedl straaaasne moc...(a nejspis ti dojde proc) a novy kabat...ty mas jako novou bundu joo??? :-O ...whau..pro mobily WoW...skoda ze na moji cihlicce ho asi nerozfakam..ale stejne nejlepsi zazitky byly na normal PC nebo ne??? Blackbeard

Okomentovat


Trochu slušnosti a podepisuj se pod svůj názor..

Anonymní?
-podepiš se alespoň do komentáře
Název/adresa URL?
-Do pole "název" vlož své jméno a do pole "adresa URL" svůj web (pokud máš)

..