pátek 22. února 2008

Jsem divný podivín

Začneme hezky od začátku (Vlastně kde jinde by se mělo začínat, než na začátku. Od toho přeci lidé začátek vymysleli.). Začátek tohoto článku se traduje roku, leta páně, po kristu, evropského data, zemského času přesně v roce 2007 před mým oblíbeným maturitním plesem. Tehdy jsme ve škole měli za úkol říct o ostatních, co si o nich myslíme - samozřejmě jen to dobré (a to bylo právě těžké - kdyby to byli špatné věci… Počkat, kdybychom tenkrát napsali o sobě jen špatné věci, bylo by to hodně originální. Kruci, tak snad neudělám maturitu a navrhnu to mé další třídě (no.. jen tak kecám)). No a jednoho odpoledne, když ve třídě skoro nikdo nebyl, jen pár lidí, které potkávám ve třídě(^-^), se všeobecná debata zvrhla na diskuzi na téma již zmíněných „dobrých vlastností“. No a tak jsem se jedné spolužačky zeptal, jaký tedy jsem. Ona nechtěla odpovědět, ale poté, co jsem jí přislíbil, že ji také něco řeknu, souhlasila. No a zkrátka a jednoduše, řekla že jsem podivín. Pak ještě něco dalšího, ale při té první větě mi začalo pískat v uších a těch pár křečků v mé hlavě běhalo jako o závod a vše ve mně se snažilo pochopit, co že to ta m spolužačka řekla.

Ale v pořádku, já jsem za to byl rád. Vím, co si o mě někdo částečně myslí. Jak se mu jevím a jak o mě přemýšlí. Je to daleko lepší, než kdyby řekla, že jsem nejlepší člověk, jakého kdy potkala, a že jsem naprosto okouzlující blablabla.. puta puta puta. To co řekla byla asi pravda. A toho si cením, když ta pravda byla jakkoli dobrá či špatná - nikdo není dokonalý (ta věta už je takové klišé, jako ftip: šli dva a prostřední upadl..hahaha).

Představte si film „Prci prci prcičky“. Máte? Dobře. Nyní si představte jen první tři díly této (asi už věčné) série. Máte? Dobře. A nyní si vzpomeňte na tu partu kluků, hlavní postavy. Máte? Dobře. A teď si vzpomeňte prosím, na toho kluka, který… ehm… jak bych to jen řekl… který… Jinak. Víte jak vypadá motýl, a teď si představte dva takové jedince. Samec a samička. No a když se tento motýlí pár dlouho nudí, už ho nebaví konverzovat a též už oba dva vypili dost nektaru, tak spolu TO… no… jak bych to… no tento! A nyní zpět k filmu. Takže ten kluk dělal „tento“ se Stifflerovou matkou. Zmínil jsem tento bod schválně, protože ta postava v tom filmu jinak nic moc zajímavého nedělala a podle této indicie si ho asi všichni pamatují (a ještě podle toho, že „studoval“ tantrické myšlení). No a má sestřička mi před nedávnem řekla, že když se dívali na tuto „trilogii“ s přítelem, tak že by bylo hezké, kdybych byl stejný jako tento kluk (Finch). No… to je opravdu divné.

Podle pár lidí jsem se poslední dobou změnil, nejsem prý tak „zábavný“ a veselí, jako dřív. Nevím čím to je, vždyť já nic nepociťuji, snad pár věcí, které se staly rok minulý a byly opravdu divné. Jsem podivín. Asi ano. Mrzí mě, že si to lidé myslí, snažím se vyjít všem vstříc. Často jsem na PC a na icq, a když někdo něco potřebuje, nechám toho, co dělám a pomohu jim. Nepřemýšlím nad tím, nic mi to nepřináší. Možná si myslím, že u těch lidí „hodnotně“ stoupnu, ale je to jen fikce.. asi. Jsem rád, když někomu pomůžu, když něco přeruším, věnuji se něčemu jinému a lidé pak jsou rádi, že jsme jim pomohl - a za nic. Jsem asi podivín. Bohužel poté přijdu třeba do školy a tam mě třeba někteří lidé „srazí na kolena“. Je špatný den, nepřipravil jsem se na hodinu, nebo prostě mám smůlu v zadaných úkolech a všichni se na mě sesypou… To je naše třída. Jsou tam lidé, kterých si „vážím“, jsou tam lidé, kterých si nevážím. Jsem podivín a asi sobec, nevím… Nesnáším lidé, kteří opovrhují ostatními aniž by je poznali (a tím nemyslím, jen pár vět, co se ve třídě prohodí - ze slušnosti). Také nesnáším rajčata (ale kečup jo). I tací se možná v naší třídě najdou. Jak jsem již řekl (neřekl..), mám rád ironii, parodii, sarkasmus. A když jsem se svými přáteli, tak dělám věci, které mě zrovna napadnou. Snad ti lidé vědí, že to vše je jen recese a trochu i „protest“ vůči tomu, jak všichni berou vše vážně. Jak se lidé přetvařují aby se všem zalíbili. Jak vše berou striktně a dělají vše „tak jak ostatní“… Buď se lidem zalíbím, takový jaký jsem a takový budu, dokud budou lidé, kterým se zalíbím.. Zatím jsou. Snad. A až nebudou…I don’t care.

Jsem asi podivín.


PS: Velice Vám děkuji, že jste to přečetli. Že jste obětovali svůj čas na textem člověka, kterého ani neznáte, nebo znáte jen málo. Děkuji Vám a cením si toho.

PS2: Děkuji všem lidem, kteří jsou okolo mě. A těm nejbližším… Těm děkuji nejvíce.

Líbilo se? Dej Like, Plus, nebo nejlépe - Sdílej to dál!

3 komentáře:

BrokenAngel řekl(a)...

Co napsat? Asi " Vítej v klubu podivínů". NEjdůležitější je, jaký pocit máš ze sebe ty. To je vše přátelé!

Anonymní řekl(a)...

tak to tu cas od casu projizdim..a nachazim zajimave veci..a podle me..mas aspon SVUJ nazor..to taky moc lidi nema..tak v tom pekne pokracuj a GL...ps: sry nejsem moc zvyklej psat interpunkci..ale to asi vs..tak badger s Vami.. :o) ..Blackbeard

Anonymní řekl(a)...

Podívín? Mno co si představuješ pod pojmem podivín? Někdo je podivín,že žije víc historii než současností, někdo je podivín, že je víc doma ns ulici, než v teple svého rodného domu , někdo je podiví, že se stále zajímá o přátele, kteří se o něj už dávno nezajímají, někdo je podivín, že....... Ne ne starý příteli, kdyý by jsi měl udělat lainu, kde by na jedné straně meli být podivíni a na druh= ,,normální lidé", tak by buď na pravo byli všichni, nebo na levo byli všichni. Sle nestane se ti, že na levo bude pár lidí a v pravo bude pár lidí a víš proč? Vytvoř si v hlavě obrázek člověka, co není podivín. Máš? Dobře. A teď si řekni, najdeš absolutně stejného člověka na této planetě? odbověď bude znít ne, to znamená, že pro ostatní tento normálné člověk bude také jen podivín :D (jo jo tenhle smajlík nemá rád) Takže bych si nedělal hlavu ,co kdo řekne ,důležité je, jak se cítíš ty. Kdybych měl dbát na to,co si o mě myslí lidé, nebo spíš mysleli, tak už ležím v lese s dírou v hlavě a otcovým revolverem v ruce. Mě se zdá směšné, když někdo soudí člověka, vždyť soudit nelze bez dostatečných důkazů a co si bude povídat, někdy ani životní partneři neznají o tom druhém jeho nejskrytější tajemství.
Jediné co, podivín nejsi ,ale nehroť nic tolik. Život se žije jenom jednou, tak dělej co tě baví a ser ne lidi, co ti v tom brání.
Možná jsem to jen tak plácl, ale sázael bych spíš na to, že to má hlubší myšlenku. Myslim, že víš kdo to psal, ale kdyby ti to nebylo jasné tak : Podpis: Batman alias Hogo Fogo alias Underpants

Okomentovat


Trochu slušnosti a podepisuj se pod svůj názor..

Anonymní?
-podepiš se alespoň do komentáře
Název/adresa URL?
-Do pole "název" vlož své jméno a do pole "adresa URL" svůj web (pokud máš)

..