pondělí 28. dubna 2008

(Asi) pozdě, ale přece

Kdo jsou to (god dammit) vlastně přátelé? Proč se mi zdá, že lidé o kterých jsem si myslel, že jsou opravdu skvělí, jsou najednou jiní? A proč lidé, které byli v mém okolí, ale prostě tam jen tak byli, tak mi jsou najednou daleko blíže? Proč teď ke konci školy si začínám rozumět s tolika lidmi, se kterými jsem si předtím tolik nerozuměl? Alkohol je..... (posouzení nechám na Vás)
      Před pár dny, možná skoro až týdny se vše začalo obracet. Nevím čím to je. Je to fajn, ne že ne. Baví mě to. Ale jakoby se něco dělo v pozadí toho všeho.
      Učení už jde lépe. Také díky jednomu človíčkovi, se kterým jsme uzavřeli malou dohodu, která se moc neplní, ale oba se (snad) snažíme ji jakž-takž plnit.
      Ox měla kdysi v komentářích pravdu. Už teď pociťuji, že zde nemůžu napsat vše.
      Vše se mění a mě jen mrzí to, že jsme všichni na plno věcí přišli až příliš pozdě.

      O víkendu jsem si na Libušíně koupil náramek a fakt jsem štastný. (jen tak mimochodem - na odlehčení situace)

      A teď mi vysvětlete, proč sem píšu svá zamyšlení a nepíšu sem ty "zajímavé" a velice "umělecké" články, jako kdysi?

PS: Kdyby se vám nelíbil(i) obrázek/obrázky, tak napište. Můžeme to prodiskutvat a popřípadě s tím něco udělat (v mnoha případech to ale končí hlubokou cenzurou... ehm.. ale to jsem vám vůbec neměl říkat)

PS2: Opravdu se stydim za to co jsem napsal na blogu Brokena. Promiň. Bylo to opravdu... drzé. Mazat to nebudu, ale nechci. Napsal jsem to, a tak to je... :/

Ahoj

Líbilo se? Dej Like, Plus, nebo nejlépe - Sdílej to dál!

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Obrázky anoo!
Bitva na Libušíne, to je ta, o které jsem před chvílí četla u Namarti? http://namarti.blogspot.com/2008/04/jaro.html

Pokrok nezastavíš, asi.
Aspoň, že to učení Ti jde lépe :).

Gerke řekl(a)...

Obrázky se mi moc nelíbjej ,ale tak je to tvuj blogisek :D
Jinak se sem pškně veřejně přiznej, kdepak je náremeček teď......

Hervy řekl(a)...

Na blog se to nehodí.. :)

Hééj a co máte proti obrázkům?? :))

Gerke řekl(a)...

Ale jo, na blog se to právě hodí, ale obrázky se tam nehodí. Tam máš psát krásné písánky o tom, co se ti hodní v hlavě a ne o obrázkách, které jsi stahl z nezmiňované bdger stránky. A vůbec, čarodějové žádné prsty nemají.

Anonymní řekl(a)...

jooooo jen do nej...a kdepak je ten narameček? by mě zajímalo :D:D

Hervy řekl(a)...

Fajn.. obrázky budou odteď menší :) Ale nezmizí zcela :) že by poslední příspěvek psala moje milovaná sestřička?? hmm... přiznej se :)

Okomentovat


Trochu slušnosti a podepisuj se pod svůj názor..

Anonymní?
-podepiš se alespoň do komentáře
Název/adresa URL?
-Do pole "název" vlož své jméno a do pole "adresa URL" svůj web (pokud máš)

..