středa 14. května 2008

neradvstavam.cz - já taky!

Divný nadpis?

Ne.

Tak divný autor?

Snad taky ne.

Takže divný článek!

To už je trochu pravda...


      Tento článek je jak z klasického blogííísku. Rychlý, odkazující na jiné stránky, chybí tu jen tuna obrázku z imageshacku. Ale snad tomu až tak není - ikdyž je.

      Vždyť ani, již klasický, obrázek jsem nedělal.. ani nic podobného. Jsem smutný. Asi jsem klesl hluboko, ale musím se s vámi o to podělit.

      CoolHotmail.cz

Zkuste. Já mám. A je to super!

Líbilo se? Dej Like, Plus, nebo nejlépe - Sdílej to dál!

8 komentářů:

BrokenAngel řekl(a)...

Teda, že se nestydíš, propagovat web takového hnusného buržoazního, nadnárodního koncernu.

BrokenAngel řekl(a)...

a navíc zadarmo

Gerke řekl(a)...

Ale co je zase s tím nadpisem? To snad autor už nemyslí vážně. jinak krása, obrázky out, to se mi líbí.

Hervy řekl(a)...

:))

Obrázek je out, jen na tento článek :)

A bojim se maturity...

Anonymní řekl(a)...

jo ty že nerad vstáváš? a kdo mě to na bitvě budil? počkat Gamesák s Morem...heh srrr...ale i tak...a s obrázky děláš pokroky...opravdu tam žádný OBRÁZEK neni :o)

Gerke řekl(a)...

To herva : odstavec : bojim se maturity : Neboj se!! I já to dal, tak to dáš taky ,jsi chytřejší. Jo a už se neučit ,jinak ti z toho vleze geckon na mozek.

Gerke řekl(a)...

Tak jak bylo na matrice žide? Doufám že dobře ty dvojkaři jeden. Prej, že to bude drsné a pak má průměr 2,0. No není to šikovnej kluk? Já to vždycky říkám, ženská ruka je doma nepostradatelná.

Anonymní řekl(a)...

Já proti obrázku či neobrázku :) nic nemám.

Okomentovat


Trochu slušnosti a podepisuj se pod svůj názor..

Anonymní?
-podepiš se alespoň do komentáře
Název/adresa URL?
-Do pole "název" vlož své jméno a do pole "adresa URL" svůj web (pokud máš)

..