středa 28. května 2008

Ve velkém bytě

      Narodíme se, jsme vychováváni jako ty nejrozkošnější děti na světě, k narozeninám dostaneme první kolo, tašku do školy a pak i počítač. Od kamarádů pak cigaretu a špeka. Školou nějak prolezeme. Přichází první láska, druhá láska. Vše za jeden večer. Oženíme se. Od rodičů se odstěhujeme, protože to s nimi nevydržíme. Koupíme si malý byt se zasraně velkou televizí. Platíme účty, občas dluhy a včas daně. Narodí se nám první dítě, pak druhé, vychováváme je jako ty nejrozkošnější děti na světě, dostanou od nás kolo, mobil a pak auto. Nalezneme u nich v pokoji trávu a pytlíček, ve kterém určitě není mouka. Školou nějak prolezou a najdou si partnery, odejdou z domova za křiku a nadávaní...

      ...dál žijeme ve velkém bytě a koukáme na zasraně malou televizi. Jsme staří a z telefonu se ozývá syn, který nám oznamuje, že se z nás stali prarodiče. A život je stejně krásný!

Líbilo se? Dej Like, Plus, nebo nejlépe - Sdílej to dál!

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

moc hezky napsáno, moc.

BrokenAngel řekl(a)...

Mě se to taky líbí. Je to takové bittersweet. Zvláštní, jak se dá život vměstnat do patnácti řádek.

Anonymní řekl(a)...

opravdu krásně napsáno..ale myslíš že v době až budeme staří budou velkě byty a malé televize? a dožijeme se vůbec stáří? ale jinak je to moc zajímavá a poučná myšlenka...pěkně se to čte :)

Gerke řekl(a)...

Stejně nás všechny sežerou geckoni, nebo prileti zelení mužíčci ze souhvězdí Rugandi. Jinak docela povedené dílečko ,ale musím ti vytknout jednu velkou chybu. Co ten Obrázek ?! ?! Ten to celé kazí. A ještě jeden postřeh, všichni lidé takový život nežijí, snaží se vymanit z té šedivé periodičnoti z toho stereotypu. Mlask

Hervy řekl(a)...

ox, BrokenAngel: Díky moc, potěšilo mě to :)

blackbeard: nechť si to každý vyloží po svém, ale já jsem velký byt pojal jako symbol prázdna, že už jsme sami...

gerke: Máš pravdu, už když jsem ho sem dával, tak jsem z toho neměl dobrý pocit. Změnil jsem ho :)

Anonymní řekl(a)...

Nevím sice co tam bylo předtím za obrázek,ale tenhle se mi líbí a všechno se mi vůbec líbí.Evák

Okomentovat


Trochu slušnosti a podepisuj se pod svůj názor..

Anonymní?
-podepiš se alespoň do komentáře
Název/adresa URL?
-Do pole "název" vlož své jméno a do pole "adresa URL" svůj web (pokud máš)

..