pondělí 25. srpna 2008

Lituji...

...jedné věci. Věci, možná spíše zaváhání, které trvalo přibližně patnáct minut. Celých patnáct minut jsem váhal, co kdyby, what if, kdyby... Asi patnáct minut.

Je to už dávno, ale kdybych nezaváhal a udělal co jsem chtěl, tak by to dnes bylo jiné. Mnohem jiné. Určitě lepší. Určitě horší, ale alespoň bych byl těch patnáct minut, od jednoho místa k druhému, šťastný. A poté? Poté bych byl nejšťastnější...


Omlouvám se všem, kteří čekají nějaký ftipný, ironický a i třeba blbý článek. Dnes se nedočkáte. Pardon.

Též se chci omluvit za to, že asi nikdo z vás neví, o čem to vlastně píšu. Jen potřebuji pár věcí ventilovat. Ono se to bude zas dobré. Vždy to bude někdy dobré...


Líbilo se? Dej Like, Plus, nebo nejlépe - Sdílej to dál!

2 komentáře:

Tatsume řekl(a)...

No, aspoň nejsem sama. Nevím sice, o čem píšeš, ale tak nějak to chápu. Poslední dobou se cítím dost podobně.

Anonymní řekl(a)...

Jo taky jsem váhala,ale udělala jsem to co jsem chtěla a zřejmě to co jsem musela a teď můžu doufat.......Vždycky to nějak dopadne...E.

Okomentovat


Trochu slušnosti a podepisuj se pod svůj názor..

Anonymní?
-podepiš se alespoň do komentáře
Název/adresa URL?
-Do pole "název" vlož své jméno a do pole "adresa URL" svůj web (pokud máš)

..