pátek 29. srpna 2008

Můj malý průzkum alias "test" alias "hmmm velice zajímavé"

Vlaštovky se vracejí, sovy houkají, lodě plují a auta jezdí. Nebo snad ne? Možná ne, nevím to určitě, ale to co určitě vím, vám napíšu na následujících řádcích.

V posledním týdnu jsem si udělal malý průzkum. Takovou anketu, ale spíše průzkum. Ani ne test, spíše průzkum. Cílem onoho průzkumu bylo zjistit, kdo na můj blog chodí a za jakým účelem, protože počet čtenářů mého blogu rapidně stoupá, a já se ptám proč?

Donald von McDonald, mluvčí serveru Blogger.com, se k tomu vyjádřil na včerejší konferenci v německém Hajzlštrůdlu takto:
Je nám velice líto, že servery v Německu a ve Velké Británii náhle spadli, usilovně se pracuje na opravě. Opravdu jsme nečekali tak enormní zájem pouze o jednu z našich stránek od uživatele "Hervy". Naše servery to nezvládli a celé tři hodiny trvalo obnovení celého systému. Nyní jsme již připraveni čelit dalším, předpokládáme že mohutnějším, nájezdům uživatelů."

Tato zpráva je velice dobrá, ale díky výpadku serverů nastali další komplikace. Například v jaderné elektrárně Temelín.

V posledních dnech jsme čelili krizi, kterou nepamatují ani naše počítače! Potvrdil pan Jan Honzů, vedoucí bloku A na Temelínské jaderné elektrárně. Vše začalo již k ránu, kdy jsme zaznamenali rekordní odběr, který putoval do Německa. Museli jsme proto vhodit další jaderné hlavice do reaktorů abychom nasytili poptávku. Náhle však přišla již dvacátá druhá chyba toho dne a tím bylo roztavení reaktoru. Museli jsme přerušit dodávku elektřiny. Zajímavé na tom všem bylo, že mi pak počítač nechtěl otevřít můj oblíbený blog...

Následující graf hovoří za vše:


Kliknutím na graf se graf zvětší

A zde je pak graf jaderného reaktoru Temelín:


Kliknutím na graf se graf zvětší

Z těchto grafů je patrné, že to nebyla náhoda, a že situace v elektrárně byla nějak propojena se situací na serverovnách. Nevím sice jak, ale já na to přijdu.

Zatím děkuji všem, kdo sem chodí a píši mi sem. Díky moc

PS: o tom průzkumu snad příště

Líbilo se? Dej Like, Plus, nebo nejlépe - Sdílej to dál!

6 komentářů:

BrokenAngel řekl(a)...

Já na tendle blog koukám skoro každej den. Jinak zajímavý článek, ale zdá se mi, že to asi moc nevíš o jaderných reaktorech :).
Drž se a přeju víc návštěv, než u mě.

Hervy řekl(a)...

ee.. jsou to přesné výrazy i čísla! Nekecám. Tedy.. možná.. trochu.. občas.. dobře, kecám. Psal jsem co mi do ruky vlezlo.. ach.. aderný intšenýr ze mě asi nebude :(

Hervy řekl(a)...

ps musím podotknout, že ve zprávě od Jana Honzů byly ještě další informace týkající se přesných postupů jak nažhavit reaktor. Například házením uhlí do reaktoru, nebo foukání aby byl větší žár. Tyto informace jsem ale zatajil, jelikož podle mého jsem tu zprávu chtěl podat stručně a jasně :)

Anonymní řekl(a)...

přece jen se dej na jadernýho inženýra xD ..i když..nee.. sem rád že seš to co seš :) jen takovej zůstan..

Tatsume řekl(a)...

Taky sem chodim dost často, i když asi ne tak často, jako Broken. Buď rád, že máš takvou návštěvnost, co by zto jiní dali?
Jestli se dáš na toho adernýho intšenýra, tak prosím v Dukovanech :)

Hervy řekl(a)...

ach jo... Ten článek vůbec nebyl na návštěvnost, ani na nic podobného. Nechtěl jsem nějak urazit, nebo co... Když jsem to psal, tak mi to přišlo jako dobrý ftip, ale asi špatně pojatý. Tak zatim.. :/

Okomentovat


Trochu slušnosti a podepisuj se pod svůj názor..

Anonymní?
-podepiš se alespoň do komentáře
Název/adresa URL?
-Do pole "název" vlož své jméno a do pole "adresa URL" svůj web (pokud máš)

..