čtvrtek 29. ledna 2009

Povídka: Jízda

"...a představ si, vona ho nechala! Po snad třech letech ho nechala! No co, on se prý sebral, sedl do auta a jel z města a víš jak je za městem ta myška a před ní ten billboard?"
"No jasně" přikývl sem.
"No tak že do něj najede! V plný rychlosti!"
"To si ze mě děláš srandu, ne?" divil sem se.
"Vůbec ne. Ale naštěstí ho asi zachránil pud sebezáchovy a v poslední chvíli začlal brzdit, ale stejně... Vlít do toho tak v 50km/h a i to je docela pecka"
"Ježiš" a zapřemýšlel jsem nahlas "to je ale vůl."
"A měl pěkný štěstí, nic mu nebylo a z toho auta vylezl úplně v pořádku"

...

Jedu si autobusem domu a poslouchám kámoše, jak mi vypráví historku, která se stala před pár dny tady nedaleko nás. Zrovna projíždíme ono místo, když o tom začne mluvit. "Chtít se zabít kvůli holce?!" myslím si v duchu "taková hloupost.." dodávám. Já sám mám přítelkyni. Už druhý rok. Klape nám to, takže se nemůže stát nic podobného, jelikož jim to neklapalo a ta holka už to nemohla vydržet a ukončila to. Máme se rádi a je nám spolu pořád dobře. Jezdíme na výlety, kupujeme si dárky, občas už společně přemýšlíme do budoucna. Nikdy by mě nenapadlo...

"Tohle tričko si vem! To ti sedne!" povídám ji, když si zkouší v obchodě tričko. Nevěří mi. "Ještě jednou se projde před zrcadlem, bude dělat, že neví, bude se tak krásně nakrucovat a pak ho stejně koupí" pomyslím si. Za pár minut jdeme po ulici a v tašce se nese její nové tričko. Já ji prostě miluji...

Přišla ke mě. Chvilku se opozdila, ale neviděli jsme se skoro týden, tak mi to ani moc nevadí a ve chvíli kdy se objeví mezi dveřmi už na to ani nemyslím a vrhám se na ni. Přivezla mi dárek! Rozbaluji a chválím, moc se mi líbí. Ale najednou vytahuje další dárek. Jsem ohromen. Ale já pro ni také jeden mám....

Jsme spolu sice dlouho a čekal jsem že vztah trošku zevšední. Ale tohle? Úplně se ode mě odtahuje. Jako kdybych neexistoval. Nevím, ale nepřijde mi to úplně normální...

Nasedám do auta, startuji a motor vytáčím do vysokých otáček. V podstatě nic nevnímám. Jen silnici přede mnou. Byl v tom jinej chlap! Spíš jen kluk! Ta mrcha mě podváděla! Skoro celou tu dobu! Ale teď je to jedno. Sedím se svém autě, hudbu vypínám. Vyjíždím z města a vzpomínám si na kamaráda a jeho příběh. Ještě jedna zatáčka. Motor řve, ale ještě trochu plynu snese. Ta malá mrcha! Ještě jedna pitomá zatáčka. Najednou vidím billboard. "Sbohem" mi zůstane na rtech a dodělám to, co on tenkrát nedokázal...

Líbilo se? Dej Like, Plus, nebo nejlépe - Sdílej to dál!

9 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Zabít se kvůlu holce/klukovi je fakt blbost. Ne čin ze zoufalý lásky, ale ze závislosti na druhém. To se mi teda nelíbí, taková povídka .).

BrokenAngel řekl(a)...

Moc pěkná mozaika. Všechno se to hezky postupně skládá. Jsem rád, že jsi zase něco napsal. Jen tak dál.

Hervy řekl(a)...

Díky díky moc :)

Musím říct, že onen billboard skutečně existuje, stejně tak existuje i kluk, který proti němu vyrazil kvůli holce. Naštěstí nakonec zpomalil, narazil do něj, ale nic se mu nestalo. Ten nápad mě napadl pár hodin před tim, než jsem to napsal, když jsem se vracel z Tábora domu :))

Verudellita řekl(a)...

Musela sem si to přečíst dvakrát, ne že bych nechápala obsah, ale trošku mě to zaskočilo. Moc dobře vystavěné.

Tatsume řekl(a)...

Kéž se poslední dva odstavce nikdy nestanou skutečností.

Anonymní řekl(a)...

Tyo Peťo..to je...nemám slov.Jeto nádherný. Kam na to chodíš?Doufám, že takhle nepřemýšlíš..byla by to škoda :o))
Efka

Anonymní řekl(a)...

Moc zajímavý... skoro až děsivý.tim stylem jak je to moc hezky napsaný bych si přála číst ještě dál,ale vzhledem k obsahu už ne.. zabít se pro něco a pro někoho je zbabělost!!!a myslím, že i smrt nevyřeší jeho trápení. Elephantine

Anonymní řekl(a)...

Nemám slov, moc dobře napsaný až dechberoucí příběh.Napsaný vážně moc dobrou formou, myslim Peťo že studuješ špatnou školu.

Anonymní řekl(a)...

Peťo, to se ti moc povedlo.musím říct, že zírám....a vim kde je ten billboard..:-(

Okomentovat


Trochu slušnosti a podepisuj se pod svůj názor..

Anonymní?
-podepiš se alespoň do komentáře
Název/adresa URL?
-Do pole "název" vlož své jméno a do pole "adresa URL" svůj web (pokud máš)

..