neděle 18. ledna 2009

Ticho

Pro mě

Je těžké poslouchat a nebýt při tom slyšet, je těžké slyšet a nic nepovědět, je těžké mít hlavu sklopenou a nemyslet na to, je težké žít a kašlat na to..

Je to fakt tíha, každej den co den, myslet na to, co mi řeknou ta a ten. I kdybych byl v právu, je mi to k ho*nu, najdou si cokoli, pak radši stoupnu si k oknu, sledovat okolí, jak se nebojí, jak jsou v pohodě, že se tak mají. Já se mám taky, ale trochu jinak. Mám plno radostí, ale mezi nima, je i pár starostí, které jsou větší, vetší než se zdají a to mě dost bolí, mysl mám zapnutou, ale to nestačí, už to dál nejde, cítím to i zvenčí. Tlak, ten vydržet se nedá, ale o mě tu nemluvim, to je ta druhá. Druhá strana mince, druhá tvář, můj opak, a její svatozář. Za nic skoro nemůže, je na to sama, ale oni taky, tak co je s nima? Jsou sami proti sobě, jako rub a líc, spolu jsou dost, a bez sebe nic. Dokáží se milovat, ale častějc řvát. Dokáží spolu dobře mluvit a i se smát. Ale je to psycho a to doslova, to přeci neni normální, taková pravda. První stranu chápu, druhou ale ne. Ta a ten by si to měli vyříkat v čem je vlastně problém. Měli by se zamyslet, nebo bude problém. Já ho vidim dobře, ale neni mě slyšet...


Nevíte jak psát a přidávat komentáře? Zde je krátký návod

Líbilo se? Dej Like, Plus, nebo nejlépe - Sdílej to dál!

3 komentáře:

BrokenAngel řekl(a)...

Ahoj, tohle co jsi napsal vypadá poměrně vážně, škoda jen, že není moc zřejmé, co se děje. Doufám, že bude možnost vidět se třeba na ICQ.

Hervy řekl(a)...

Tohle je jen pro mě :-D vidíš na začátku.. No, je to tak, ale na icq se potkáme. O tom nepochybuji :P

Tatsume řekl(a)...

Poněkud depresivní, depresivnější o to víc, že absolutně nevím, o čem píšeš, ale zároveň to vím a nevím co si o tom myslet

Okomentovat


Trochu slušnosti a podepisuj se pod svůj názor..

Anonymní?
-podepiš se alespoň do komentáře
Název/adresa URL?
-Do pole "název" vlož své jméno a do pole "adresa URL" svůj web (pokud máš)

..