úterý 30. listopadu 2010

Nekonečná snaha

Lidé, které blíž poznáme a měli bychom je radši opustit, opustit nelze. Něco nám v tom brání.
Lidé, které bychom měli poznat blíže, poznat nelze. Vždy nám v tom něco zabrání.

Líbilo se? Dej Like, Plus, nebo nejlépe - Sdílej to dál!

8 komentářů:

Tatsume řekl(a)...

Ganbatte ;)

Hervy řekl(a)...

Tak tomu nerozumim a google říká něco o anime :)

Gerke řekl(a)...

Tak úplně s tím nesouhlasím. Ale je to rozhodně zajímavá myšlenka :)

Tatsume řekl(a)...

Přeložit se to dá různě, ale ve všech případech to má být povzbuzení.

Anonymní řekl(a)...

Je zajímavé sledovat, co se ti každé roční období honí hlavou..

Hervy řekl(a)...

Tatsume : Tak tedy díky za povzbuzení Ale je to něco japonského , že?

Gerkouš : Tak jasný , bylo to psaný ve spěchu a už vůbec ne tak, jak mě to napadlo na ulici . . než jsem si to zapsal, tak jsem správnou formulaci stejně zapomněl , takže tohle je taková ta "zprstucucací " věc :)

Anonymní : Zimu mám hrozně rád . Miluju jak je venku vše pod sněhem, při procházkách to lehké mznutí tváří a to krásné teplo, když se vrátím domu. Jako malej jsem ráno běžel ven jen tak blbnout v závějích , pak rychle na oběd do tepla a večer se vrátit celej modrej a promočenej domu. Hodně lidí , a díky tomu i já , zapomnělo, jaké to je být dítětem. A když pak tohle všechno člověk neprožívá ve dvou (a klidne jen s kamaradkou), tak je ona atmosféra krásná jen venku, ale už ne tolik uvnitř. Proto je asi zima pro můj blog tak nějak inspirativni :)

Tatsume řekl(a)...

Jo, je to japonsky.

Anonymní řekl(a)...

Já vím, proto říkám, že je to zajímavé sledovat:)))už nějakej pátek tě znám:) a ty víš kdo psal ten anonym..:)Jirka

Okomentovat


Trochu slušnosti a podepisuj se pod svůj názor..

Anonymní?
-podepiš se alespoň do komentáře
Název/adresa URL?
-Do pole "název" vlož své jméno a do pole "adresa URL" svůj web (pokud máš)

..