sobota 5. února 2011

Být navždy mlád a šťastný

Co říkáš na nové logo? Líbí/nelíbí? Budu velice rád za kritiku v komentářích. Ale zpět k tomu, co Ti chci napsat...

Píseň k poslechu u textu: Train - Hey, soul sister

Mám málo času. Stále sám sobě říkám jak málo času mám. Nestíhám. Slyším to od rodičů, po přátele až přes přítelkyni k učitelům. Všichni mi říkají totéž. Nejsem moc dochvilný. Mám nepořádek v čase. Stejně tak to je s věcmi na bytě. Ale největší "bordel" mám v hlavě. Myšlenky. To jsou ti nejzákeřnější tvorové na zemi. Vplíží se v tu nejnevhodnější dobu a.. zkazí vše. Soustředíte se na učení - najednou přemýšlíte nad složitostí této lepící pásky a proč jen jste si toho předtím nikdy nevšimly. Sbíráte odvahu oslovit tu krásnou slečnu u stolu - najednou se prohlížíte v zrcadle na stěně a hledáte výmluvné důvody k nenavázání kontaktu, jako například přítomnost spousta přihlížejících okolo. To dělají myšlenky.

Já jich mám na rozdávání, ale vsadím se, že vy též. Každý to tak máme. Ale přeci jen vidím výjimky. Lidi, kteří jsou stále veselí, plní energie, vždy, všude, za každého počasí. Je mi na nich něco podezřelého, ale je to spíše malá závist, kterou vůči nim mám. Jakoby žili pro dnešní den a co bylo včera již není a co bude zítra? - To bude přeci až zítra. Nestarají se a jsou šťastní. Doufám. Žijí dneškem. Netíží je vzpomínky na minulost, nebo myšlenky na budoucnost. Tyto věci si nechají na doma. Až budou osamotě. Ale v onu chvíli vše hází za hlavu a jen si užívají.

A možná se pletu a je to jen maska. Maska, kterou mají tak pevně a dlouho nasazenou, až zapomněli, že si nějakou kdysi vzali. Já bych jen rád věděl, kde se dají koupit, protože pak by mi to spoustu věcí ulehčilo a už bych ani nemusel psát tento blog. Neměl bych důvod se "vypsat". V hlavě bych měl klid a vzrůšo by bylo každý den tam venku.

A nebo mi jen nějaká taková duše chybí.

Líbilo se? Dej Like, Plus, nebo nejlépe - Sdílej to dál!

9 komentářů:

Jirka Pikrt řekl(a)...

Boredel v myšlenkách má asi každý, ale moc nesouhlasím s tím, žr bxd nepotřeboval tenhle blog. Každý potřebuje něco sdělit ne světu, ale sám sobě a pak si to za pár dní po sobě přečíst. Spolu jsme o těchhle lidech mluvili, takže tuším, proč jsi tenhle článek napsal, ale nemyslím si, že kdybys byl jako oni, něměl bys tolik starostí a život by byl lehčí. Podle mě by si na to prostě musel doplatit, že o ničem nepřemýšlíš a žiješ okamžikem.
P.S. Klid v hlavě budeš mít, až budeš po smrti, pak se tam nebudfe nic honit. I blázni tam mají zmatek..

Hervy řekl(a)...

To máš pravdu. Souvisí to hodně s těmi lidmi o kterých jsme vedli kec :) Ale pak ještě o jedné "skupině".

A možná bych stále psal, protože to budu stále já a baví mě to. Spíš jsem chtěl říct to, že budu víc volný, nezávislý, nebudu mít potřeby psát na blog atd.. i když to není pravda :)

A ano. Karma. Vše musí být v rovnováze.. jednou se to všem vrátí. I mně. I tobě. :)

Jirka Pikrt řekl(a)...

Tak to díky nech mě žít v iluzi jooooo:-D

Anonymní řekl(a)...

Nelíbí se mi Tvoje nové logo ... :/

Anonymní řekl(a)...

Není psaní na blog Tvůj koníček? Zdá se mi, že o tom pořád píšeš jako o něčem, co Tě tíží... chtěl by ses toho zbavit..? "a už bych ani nemusel psát tento blog". To je, jako kdybych milovala tanec, a řekla bych- kdybych byla šťastnější, nemusela bych už tančit...

Anonymní řekl(a)...

není to sice ke článku, ale k blogu jo- líbí se mi tvůj "jůtuba" :)

Hervy řekl(a)...

Anonym1: Díky za názor :)

Anonym2: Když něco píši, tak je to většinou špatně - pokud nenapíši povídku nebo něco podobného. PRoč špatně? Protože píši zrovna o tom, co se mně, nebo kolem mě, děje. Snažím se z toho alespoň "vypsat". Až bych nemusel, tak by bylo vše fajn. A nemůžu říct, že to není pravda - období, ve kterých mě nic netížilo jsem nic moc nepsal. Pokud by tanec byl tvůj útěk od reality, tak pak bys možná také čekala, až s tím budeš moci přestat.. Na druhou stranu také je to můj koníček :))

Anonym3: To mě těší, už jsme dva komu se líbí :)

A díky za podpisy :D

Anonymní řekl(a)...

Nemáš vůbec zač, rádo se stalo. Anonym 4 :D:D:D
(nový život začnu asi až u dalšího článku ;)

Anonymní řekl(a)...

Dobře tak ještě jeden... taky píšu, abych se "vypsala", ale baví mě to, jsem ráda, když to můžu "hodit na papír" :) a ráda si to pak čtu, je to jako prohlížet si fotky:) A u těch naštvanejch a smutnejch řádek si říkám, jak je to krásný, že je mi už líp; a když se na situaci dívám s odstupem času, vidím spoustu detailů, který jsem v afektu přehlídla. A k tanci už se teda nevyjadřuju, neb to máš se psaním jinak než já s trsáním...
Ginger Tonic :D

Okomentovat


Trochu slušnosti a podepisuj se pod svůj názor..

Anonymní?
-podepiš se alespoň do komentáře
Název/adresa URL?
-Do pole "název" vlož své jméno a do pole "adresa URL" svůj web (pokud máš)

..