středa 30. března 2011

PoCitech

S Tebou pocit jsem měl.. že létám
Nad zraky ptáků, mraků.. i hvězdám

Půlnoční projížďky za východu slunce
od citů k citům, vlhké mám ruce
tělo a mysl zkrátka vše.. na podnose

Pevné obětí ráno při probuzení
polibky na tvář a na místa plná chvění
hlavně se neboj.. nic to není

Doteky na ústa v úzké posteli
smějem se sobě jako tenkrát v neděli
rozloučení půlí den.. na dvě třetiny


Celý den mlčky, nic se přeci neděje
tiché pohledy, však on někdo doleje
večer se potkáme sami.. s sebou

Jak kočka s klubkem když klubko jsou city
Já? Však co já.. vždyť hlavní je co ty
..

V pocitech plavu každý den jiný styl
po městech bloudím každou noc nevím s kým
(V) PoCitech nezbylo nic.. jen prázdno.


Líbilo se? Dej Like, Plus, nebo nejlépe - Sdílej to dál!

2 komentáře:

Jirka Pikrt řekl(a)...

"Jak kočka s klubkem, když klubko jsou city.." souhlas...

Anonymní řekl(a)...

Mluvíš mi z duše, ještě než jsem potkala Radka, bylo to dost totožné s tímto dílkem....
Blackie

Okomentovat


Trochu slušnosti a podepisuj se pod svůj názor..

Anonymní?
-podepiš se alespoň do komentáře
Název/adresa URL?
-Do pole "název" vlož své jméno a do pole "adresa URL" svůj web (pokud máš)

..