čtvrtek 19. května 2011

Otázka do hlediště

Při pročítání mého blogu do opravdu hluboké minulosti (tfuj, i já sám jsem se občas ztratil v textu), jsem okem zaplul do nevy(ý)daných, nezveřejněných článků a z pomyslného šuplíku jsem jeden vytáhl. Je to spíše otázka, která se ale hodí do každého ročního období. Zajímá mě Váš postoj a názor a kurzor a celkově nějaké zamyšlení nad touto věcí.

Co je pro Vás opravdu důležité v partnerském vztahu?

Co by to mělo být? Je to právě ta nejdůležitější věc, vlastnost, schopnost atd.? Jak vnímáte partnerský vztah? Očekáváte něco?

V komentářích se rozepište jak jen budete chtít. Anonymní čtenáři nechť prosím zanechají nějaký (klidně falešný :D) podpis. Děkuji, Váš Hervy!

Líbilo se? Dej Like, Plus, nebo nejlépe - Sdílej to dál!

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Pane Hervy, já například očekávám tak moc, že to snad ani nejde splnit. Tak nějak očekávám, že to všechno půjde samo, že si s partnerem padneme do oka a budeme si rozumět, budeme stejně naladěni, a proto nebudeme muset nic moc řešit, jeden druhému ustupovat, hádat se atd... ale to bychom asi také museli být i stejně vychováni, a to je jaksi nemožné. Jinak neočekávám v podstatě vůbec nic, neboť jak známo :"očekávání je strašné svinstvo"...
Teď vážně... očekávám, že mě zbaví pavouka či jiného hmyzu, když mi poleze po botě... že se o mě "postará", když budu nemocná (nebo budu mít kocovinu), že mě bude podporovat a doplňovat v tom, co sama nedokážu. Očekávám, že se od něho naučím spoustu nových věcí, a že vztah s tímto člověkem mě posune dál na mé cestě životem. Očekávám, že si budeme vážit jeden druhého a že na čas strávený together budeme s úsměvem vzpomínat, i kdyby se naše osudy vydaly různými směry.
Očekávám toho opravdu hodně, ale myslím, že všechno je možné :)
Drakobijec Ruda

Ginger řekl(a)...

Škoda, že to tady nikdo neokomentoval(jen ten Ruda), docela by mě zajímalo, co si o tomhle myslí i ostatní :)

Okomentovat


Trochu slušnosti a podepisuj se pod svůj názor..

Anonymní?
-podepiš se alespoň do komentáře
Název/adresa URL?
-Do pole "název" vlož své jméno a do pole "adresa URL" svůj web (pokud máš)

..