čtvrtek 29. září 2011

Povídka: Životní rozchod

Ona: Ahoj
On: Ahoj, co tu děláš tak brzy?
Ona: Čekám tu na Tebe už dlouho.
On: Těšila ses na mě?
Ona: Jsi výjimečný, jako ostatní, takže ano, těšila..
On: Ale stejně to tu teď ukončíš..

Ona: Ty jsi naštvaný?
On: Ani ne. Čekal jsem to. Vlastně jsem kvůli tomu přijel.
Ona: Ty jsi s tím byl smířený?
On: Ne! Ale viděl jsem okolo sebe přátele, známé, kteří takto dopadli a vím, že i po mně budou další..
Ona: Jsi si jistý.. Dle čeho tak usuzuješ?
On: Asi je to o zvyku. Jednou začneš a nemůžeš přestat. A vlastně ani nevěřím, že se změníš.
Ona: ..
On: Ze začátku jsem nevěřil, že by se něco takového mohlo stát, i když podvědomě cítíš, že to přijde. Ten život mě bavil, nechtěl jsem aby to skončilo, ale když vidíš ty ostatní, tak si dřív nebo později začneš dávat otázky a začneš pochybovat.. bojíš se. Ale až do chvíle jako je tato, si to nepřipouštíš.
Ona: Mluvíš jako oni, když jsem s nimi mluvila naposledy.
On: Asi jsme všichni stejní.
Ona: Stejní. A každý z vás je odlišný.
On: A co já?
Ona: Ty? Za Tebou jsem dnes šla nerada. Nechtěla jsem Ti to udělat, nebo alespoň ne takhle. Ale mohl sis za to jen Ty sám.
On: Svým chováním?
Ona: Ano.
On: Neznáš mě. Nemůžeš pochopit proč jsem se tak choval.
Ona: Znám Tě víc, než si myslíš.. a.. z části Tě i chápu.
On: Ano?! Tak proč to všechno dopadlo takhle? Copak si nemohla udělat něco jinak?
Ona: Sám si řekl, že to mám v povaze, to jsem prostě já. Asi to nikdy plně nezměním. Ani nevím, jestli chci..
On: A to mě mrzí. I já sám bych nyní hodně věcí udělal jinak. Člověk se mění každým dnem..
Ona: Ale už je pozdě.
On: Vím. Zvláštní, jak si uvědomíš "chyby" až když je po všem..
Ona: Život..
On: No.. zrovna od Tebe to sedí.
Ona: Černý humor, víš.. na odlehčení situace.
On: Moc nefunguje.
Ona: ..
On: ..
Ona: Lituješ něčeho?
On: Ne. Říkal jsem Ti, že bych se zachoval někdy jinak, ale nelituju ničeho!
Ona: Tak to má být.. Nerada to říkám, ale musíme jít. Už sem jedou..
On: Teď hned?! Nemůžu odepnout pás?!
Ona: Uklidni se! Nemusíš ho odepínat..
On: ..?
Ona: ..hasiči se o to postarají, stejně jako o zbytky Tvého auta. A teď už pojď..

Líbilo se? Dej Like, Plus, nebo nejlépe - Sdílej to dál!

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Zajímavé, vypadá to jako by sis to opravdu prožil, podle toho jak poutavě to píšeš. Smutné, ten konec ještě horší. Evík

Hervy řekl(a)...

Z části, ale jsem za to vcelku rád. Ten konec jsem prožil vlastně také "jen" z části.

Děkuji za pochvalu, Eváku :)

Hanča řekl(a)...

Tos psal ty? Tak to klobouk dolu. Umíš psát fakt hezky. Proč nepřispíváš někam veřejně? Třeba na nějaký stránky nebo do novin? To nechápu. Měl bys toho využít.
Ségra

Okomentovat


Trochu slušnosti a podepisuj se pod svůj názor..

Anonymní?
-podepiš se alespoň do komentáře
Název/adresa URL?
-Do pole "název" vlož své jméno a do pole "adresa URL" svůj web (pokud máš)

..