úterý 2. září 2008

Chvilkové poblouznění

Dnes vám chci napsat o jednom chlapečkovi, který měl míč. Ten míč byl fotbalový a ten chlapeček byl lidský. Ale o tom jsem vůbec nechtěl psát.. Chtěl jsem psát o něčem jiném. O něčem, co je jiné, než to s čím jsem začal. Zkrátka a dobře prostě neměl jsem v úmyslu psát o tom, o čem jste četli na začátku. Přemýšlel jsem o tom dlouho a opravdu jsem chtěl psát něco jiného. Chápete, ne? Prostě na to s tim chlapečkem zapomeňte a dávejte pozor na to co vám chci napsat. S chlapečkem to nemá co dělat, je to úplně jiné téma. Chtěl jsem psát o něčem jiném a ani nevím, proč jsem začal psát o chlapečkovi. Možná z rozmaru? Možná chvilkové poblouznění? Hlavní ale je, že jsem se vrátil zpět a teď vám napíšu, co jsem chtěl. Chápejte, že jsem neměl v úmyslu psát o chlapečkovi a jeho míči. Můj úmysl byl zcela jiný. Jinými slovy jsem měl v hlavě nápad, ale náhle jsem začal psát o chlapečkovi. Ten nápad tam stále je a já vám ho popíši. Ale prostě jsem nechtěl začít článek chlapečkem s míčem. Ale třeba by byl smutný, kdybych s ním nezačal... Třeba by si pak už nechtěl hrát. A pak zjistíme, že je možná dobré, že chlapeček a jeho míč stáli na začátku této příhody.

Líbilo se? Dej Like, Plus, nebo nejlépe - Sdílej to dál!

5 komentářů:

Tatsume řekl(a)...

Heeeeeeeee, co se to tu sakra stalo? Já to tu vůbec nepoznávám!!!
;^o^; (význam emoticonu: je tak v šoku, až z toho brečí;))

Hervy řekl(a)...

Znám anime O_o

:)

Jak říkám.. chvilkové poblouznění

BrokenAngel řekl(a)...

Ahoj,chudák chlapeček s míčem.Ale je vidět, že umíš psát i o ničem, když chceš. Jinak ale musím říct, že ten předchozí czhled se mi líbil víc, byl takový komornější. Jínak smožřejmě hodn+ zdaru. GL

Tatsume řekl(a)...

To je fajn, že znáš Anime, alespoň někdo. (Už jsem byla několikreát napomenuta, abych k těm emoticonům dávala do závorky, co znamenají, tak to dělám automaticky.)

Anonymní řekl(a)...

Skvělá úvaha o ničem.E.

Okomentovat


Trochu slušnosti a podepisuj se pod svůj názor..

Anonymní?
-podepiš se alespoň do komentáře
Název/adresa URL?
-Do pole "název" vlož své jméno a do pole "adresa URL" svůj web (pokud máš)

..