středa 24. prosince 2008

Stop hladu! Přestaňte jíst!

No toho nadpisu si nevšímejte. Musíte přestat jíst! Hned! Bylo mi řečeno, že tento blog, už není tím, čím býval. Řekl mi to jeden velice blízký přítel () a ten má vždycky pravdu. Též je pravda, že tento týden tu vyrostlo článků jak hub po deštivém lese. Je to tím, že každý den se něco děje. Každý den jeden (minimálně) zvrat. Je to tou zimou a Vánoci. Z jedné strany se na mě valí povinnosti, které musím udělat, z druhé zábava, která mi mizí skrz prsty, a ze třetí strany je to ta strana o které se nesluší na blogu hovořit. Ale moc bych rád.

Každopádně teď jsem opravdu šťastný. Může za to hudba, kterou tu teď poslouchám (Blink 182, SUM 41, a v neposlední řadě Linkin Park). Může za to úklid pokoje, a může za to jeden chat, který mi náladu zlepšil (a předtím jeden, který mi ji zhoršil). Poslední dni je to fakt hrozný (pocit nejistoty, ale hezké nejistoty, kdy nevíte, jestli to bude dobré nebo ne - a pak se to otočí na to špatné) a to tu teď nastalo. Ale už je to v pohodě. No není, ale o tom to dnes není.

Dnes je to o přejídání. Za pár minut už nebudete moci jíst. Nikdo z vás. Prostě ne. Jinak neuvidíte prase! Jak by řekl Smradůpán: "Šmajdalfe, uvidíš zlatéé prase!" A tak se stane. Nejezte, nebo jezte, ale ať vás u toho nikdo nevidí a večer uvidíte zlaté prasátko! Věřte, nevěřte. Já ho vidím pokaždé. Jednou jsem to měl o fous, to když jsem jedl den před štedrým dnem a skoro jsem přetáhl půlnoc.

Takže přestante jíst právě.... před chvílí. A držim palce ať vidíte dnes zlaté prasátko.

Líbilo se? Dej Like, Plus, nebo nejlépe - Sdílej to dál!

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

nejím nic, do půl šestý asi zkolabuju .)
tak snad necháš všechny smutky v letošním roce....pac a :*

BrokenAngel řekl(a)...

Já sem žral, jako zlatý prase, takže se stačilo kouknout do zrcadla a bylo to. Ale s těmi zvraty máš pravdu. Čím jsme starší, tím víc mi život začíná připadat, jako seriál plný náhlých dějových zvratů ( José nepřijel) a dlouhých postelových scén. Úplně, jako Tak jde čas. Jenom by mě zajímalo, kdy se začnou objevovat postavy z prvních dílů, jako duchové.

Tatsume řekl(a)...

Bůů, já zlatý prase viděla, ale nemělo ty zuby zahnutý nahoru, bůů...

Okomentovat


Trochu slušnosti a podepisuj se pod svůj názor..

Anonymní?
-podepiš se alespoň do komentáře
Název/adresa URL?
-Do pole "název" vlož své jméno a do pole "adresa URL" svůj web (pokud máš)

..