neděle 21. prosince 2008

To bude to počasí.. Jsou přeci Vánoce a nikdo nesmí být sám!

Jsou tu po roce opět Vánoce. Klid, mír, pohoda. Rok minulý (odkaz) byl podobný tomu letošnímu. Vánoce bez sněhu. Hektické. Tak proč to rozebírat, když je to každý rok stejné. Třeba právě pak se to změní. Přestat věci řešit. Resp. řešit je, ale ne tak moc a ne tak často. Nechat občas věcem volný průběh. Zkusili jste to někdy?

Tyto Vánoce budou v něčem ale stejně jiné. A proč to sem proboha nemůžu napsat?! (ta Ox měla pravdu.. je to tu veřejný až až. btw. Ahoj, tvůj blog mi chybí :( ) A v poslední době (asi tak cca 1 týden dozadu) mám ze všeho smýšené pocity. Jak mi bylo řečeno. "Když se něco sere, tak ať je to pořádně!"

Nevim co mám dělat. Jak se v určitých chvílích zachovat. Co říct a co si nechat pro sebe. Jestli to jeden dotyčn člověk myslí tak, či tak. V jednu chvílí mi to připadá, že vím, co myslí, ale záhy se to změní. Nebo spíš se to nezmění, jen nikdo z nás neví jak dál a to vede k tomu, že se to pokazí. A to není jediné co se kazí. To počasí... Ale řešit to nebudu. Raději o tom napíšu.

Chci říct, všem, každému, resp jen pár lidem, vlastně se ten počet lidí dá spočítat na prstech jedné ruce bez pár prstů, co si myslím. Chci říct vše. Udělat vše a vědět, že to bude správné. Ale to nevím a jsou chvíle kdy se bojim a nechci to vědět.

A něco nakonec? Chci aby celý tento text pochopili všichni a zároveň nikdo. Jedna moje přítelkyně (jako kamarádka, víte jak.) se mě zeptala, jestli jsem o ní již něco nenapsal?...

Líbilo se? Dej Like, Plus, nebo nejlépe - Sdílej to dál!

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

je blbý, že když Ty jsi upřímný, tak nemůžeš očekávat to samé od okolí, nějak se to nenosí :/
ale..jen to všecko napiš, znáš to..chytrému napověz...je jednodušší si to vyťukat do monitoru než říci osobně.

Hervy řekl(a)...

Cítím hodně negativní energie :'(

já nic vyťukat nechci.. To je asi to nejhorší, něco jen tak napsat přes net.

Anonymní řekl(a)...

zase, aby Tě to neudusilo, když si všecko necháš pro sebe

Tatsume řekl(a)...

Ty nic nechceš vyťukat přes net? Já mám ale pocit, že to právě děláš, ne? To s tou upřímností ti asi nepomůžu vyřešit, už jsem se párkrát taky ošklivě spálila. Najít někoho, ke komu můžeš být upřímný, to je zatraceně težká záležitost...

Okomentovat


Trochu slušnosti a podepisuj se pod svůj názor..

Anonymní?
-podepiš se alespoň do komentáře
Název/adresa URL?
-Do pole "název" vlož své jméno a do pole "adresa URL" svůj web (pokud máš)

..