úterý 24. března 2009

Hrdina

Kdy končí zbabělost a začíná hrdinství? A co potom odpuštění za své činy...

"Dej nám aspoň šanci, kurva!"




Běžim. Fakt rychle, co to dá. Dobíhám k jámě a padám do ní po hlavě. Musim odsud rychle zmizet!
...
Vyběhl sem a ještě stále pobíhám, okolo nás běží spousta, ale už sakra musim někam zapad...
"Zdravotníííík!!!"




Bože, odpusť mi! Musim to udělat. Nutí mě k tomu. A když to neudělám, tak kdo ví, kam mne pošlou...

"Zaujměte svá místa, odjistit zbraně a čekejte na rozkaz!"

...
"Palte!"

...
"Nalevo, tam jich je dost!"
"Nabíííít!!"
"Palte po všech! Nikoho nešetřte sakra!"
"Tu munici, do prdele!"
"Vidíš, tamhle je jich taky plno! Tamhle vedle té jámy!"




"Zdravotníííík!!!"
A ježiš, volaj mě, nebojte, už tam běžim. Ještě chvilku!
...
"Vydrž chlapče, brzy budeš zase v pohodě! Jen zůstaň se mnou, jasný?"
"Morfium!"





"Palte po všech! Nikoho nešetřte sakra!"
"Tu munici, do prdele!"
"Vidíš, tamhle je jich taky plno! Tamhle vedle té jámy!"
...
Jsou tam zdravotníci, tam střílet nebudu!
"Vojáku PAL! Na co sakra čekáš!!"





"Morfium!"
Musim ležet a oni se o mě postaraj, doufám, že se o mě postaraj! Chci domu, tak moc chci domu! "Mami! Kde si?? Já nechci umřít!"
"Neumřeš brácho, sme tu s te..."
"Dej nám aspoň šanci, kurva!" Tohle neni kurva žádný hrdinství!
"Jsme medikové, kurva. Vy hajzlové!!"




"Vojáku! Proč sakra nestřílíš?"
"Jsou tam doktoři, pane!"
"Mě je to u prdele, kdo tam je! Chcete aby se dostali až sem??"
"A je po problému! Pane!"


Líbilo se? Dej Like, Plus, nebo nejlépe - Sdílej to dál!

2 komentáře:

BrokenAngel řekl(a)...

Jak vystřiženo z bratrstva neohrožených. Hrdinové jsou vždy jen ti, kteří zvítězí.Nebo historie vede jako hrdiny ty, co zvítězili. Je ale fajn podívat na konflikt z obou stran a nevidět jen : "Oni jsou špatní a my je dostaneme." KAždopádně přínosný článek. THX

Verudellita řekl(a)...

Válka v umění se mi nikdy moc nelíbila, ale tohle není špatně napsaný.

Okomentovat


Trochu slušnosti a podepisuj se pod svůj názor..

Anonymní?
-podepiš se alespoň do komentáře
Název/adresa URL?
-Do pole "název" vlož své jméno a do pole "adresa URL" svůj web (pokud máš)

..