pondělí 9. března 2009

Proč?

...se nedokážu vypsat?
...mě nic nebaví?
...jen tak sedim?
...nerozumim řečem druhých?
...si tak smutná?
...proč to sem píšu?
...když to ani nepomáhá...
...když to nic nevyřeší...
...když se srdce vzdalují...
...když třeba něco končí?
Ale proč?
Protože...
...se něco stalo?
...nebo se něco nestalo?
...nebo se jen bojíš?
...nebo koukáš na ostatní?
...nebo nechceš být šťastná?
...nebo se ti to takto líbí?
Já to totiž tak nechtěl, ne tak jak to dopadlo. Ale nedokázal sem nic nedělat. Udělal bych vše. Pro Tebe.

Víš proč?




(Zase jen pro mě, tato zpráva. Neobviňujte mě. Nevíte komu to je, jestli vůbec někomu. Moc to nezkoumejte. Jen věřte, že se vrátim :) Tak jak jste na mě zvyklí. Zase tu bude ten ftipný, nudný, napínavý, neodolatelný, trapný, atd.. Hervy. Je tu pořád, jen teď musel ustoupit do kouta :) Ale já ho zavolám zpět. Uvidíte.)

Líbilo se? Dej Like, Plus, nebo nejlépe - Sdílej to dál!

2 komentáře:

Verudellita řekl(a)...

Nesoudím, nezkoumám. Možná chápu, univerzálně. Myslím, že je tam všechno, to se vždycky nepovede.

Anonymní řekl(a)...

myslim že chápu dost..

Okomentovat


Trochu slušnosti a podepisuj se pod svůj názor..

Anonymní?
-podepiš se alespoň do komentáře
Název/adresa URL?
-Do pole "název" vlož své jméno a do pole "adresa URL" svůj web (pokud máš)

..