pondělí 9. března 2009

Jen si dám nugátovou

"Dobře, takže nugátovou"
"No, jasný.. tu jak chutná jako nugát."
"Jojo. Takže ty myslíš nugátovou?"
"Noo, nevim přešně, je to taková - znáš třeba nugát?"
"Jo"
"No tak nějakou takovou!"
"Čili nugátovou?"
"Jo, myslim, že jo."
"Jak je třeba v čokoládách? Nebo ve zmrzlině?"
"No ale víc nugátovou, prosím"
"Nevim, jestli tu něco takového bude. Je tu jen něco nugátového.."
"No já bych si dal spíš něco jako nugát."
"Jo, takže ty myslíš nugát, ten nugátovej?"
"Jo, tak nějak, já to měl jednou na dovolené a chutnalo tojako nugát."
"Takové nugátové?"
"Jo! Přesně! Ale spíš víc do nugátova."
"No, něco bych tu takového měl, ale nevim, jestli ti splnim přesně to, oč mě tu žádáš."
"Povídej.."
"Mám tu jen nugát."
"Jo, to by šlo. Díky"


(psáno podle skutečných událostí. Musim tu napsat něco pozitivního :( )

Líbilo se? Dej Like, Plus, nebo nejlépe - Sdílej to dál!

6 komentářů:

BrokenAngel řekl(a)...

Ano, skutečne podle opravdouvé události, které jsem se dokonce i zůčastnil. Prostě nugát.

Anonymní řekl(a)...

:-D hezký..:-D

Tatsume řekl(a)...

Pěkný. Ale mám z toho depku.

Hervy řekl(a)...

Díky :)

Tatsume: Fakt?..

Tatsume řekl(a)...

Hervy: Fakt. když si uvědomíš, že se to skutečně stalo a že to nejni jen scénka ze sitcomu, nechce se ti bečet? :)

Hervy řekl(a)...

Já sem byl toho součástí :D :D takže se mi chce smát :) podívej se co mám napsané na tomto blogu úplně dole, světlým písmem :)

Okomentovat


Trochu slušnosti a podepisuj se pod svůj názor..

Anonymní?
-podepiš se alespoň do komentáře
Název/adresa URL?
-Do pole "název" vlož své jméno a do pole "adresa URL" svůj web (pokud máš)

..