neděle 18. října 2009

Psaníčko

Myslel jsem si, že mládí je nejlepší část života.
Myslel jsem si, že školka je to nejhorší co může být.
Myslel jsem si, že se podívám do kosmu.
Myslel jsem si, že základní škola je to nejhorší co může být.
Myslel jsem si, že nikdy nevyrostu a nezestárnu.
Myslel jsem si, že to bude na střední dobré.
Myslel jsem si, že když vyrostu, bude vše pořád krásné.
Myslel jsem si, že vysoká bude krušná.
Myslel jsem si, že existuje láska na první pohled.
Myslel jsem si, že je ona ta pravá.
Myslel jsem si, že je ona ta pravá.
Myslel jsem si, že první láska vydrží navždy.
Myslel jsem si, že se někteří nezmění.
Myslel jsem si, že se někteří změní.
Myslel jsem si, že některé chvíle budou trvat věčně.
Myslel jsem si, že na některé chvíle brzy zapomenu.
Myslel jsem si, že si rozumíme.
Myslel jsem si, že to bude dobré.
Myslel jsem si, že spolu nikdy nezestárneme.
Myslel jsem si, že už to bude pořád krásné.
Myslel jsem si, že nyní je ta nejkrásnější doba mého života.
Myslel jsem si, že zítřek vše vyřeší. Častokrát.
Myslel jsem si, že si začneme rozumět.
Myslel jsem si, že Tě jednou vezmu do kosmu.
Myslel jsem si, že se nám plní sny.
Doufal jsem, že nikdy nic takového nenapíši..

Líbilo se? Dej Like, Plus, nebo nejlépe - Sdílej to dál!

4 komentáře:

Vitin řekl(a)...

Jsou lidé, co nevnímají to, jak myslí jiní lidé. O takových lidech si myslím svoje.

Anonymní řekl(a)...

Očekávání mohou být mylná až zavádějící...

grandy řekl(a)...

Souhlasím se tím, že očekávání mohou být mylná. Také vystřízlivění bývá často kruté. Ale naděje stále umírá poslední a kus mládí si každý neseme životem...

Anonymní řekl(a)...

A bude hůř. Přesto je to krásné psaníčko.
Janee - slunečnice

Okomentovat


Trochu slušnosti a podepisuj se pod svůj názor..

Anonymní?
-podepiš se alespoň do komentáře
Název/adresa URL?
-Do pole "název" vlož své jméno a do pole "adresa URL" svůj web (pokud máš)

..