středa 14. října 2009

Jen pár let

Vzpomínám. Je to už dávno. V mém životě se to zdá jako věčnost. V tom vašem, je to jen pár let. Byl jsem ještě dítě a bydlel jsem u rodičů. Vzpomínám, jak jsem dostal na Vánoce sáňky a další den jsme šli sáňkovat. Pamatuji si svůj první den ve škole. Pamatuji si svoji první lásku, první pusu a první polibek. Pamatuji si, jak jsem poprvé dostal přes hubu a jak jsem poprvé dal do huby já někomu. Pamatuji si na svoji první opravdovou lásku a pamatuji si, jak jsme objevovali jeden druhého. Pamatuji si, jak jsme s klukama šli poprvé na cigárko. Pamatuji si, že ona nechtěla. Pamatuju si, jak jsem se poprvé opil a zvracel. Pamatuju si, jak mě držela. Pamatuju se na dobu, kdy jsem měl své staré kámoše. Pamatuju si, jak jsem poprvé zkusil trávu. Pamatuju si, jak mě viděla hulit a poprvé jsem se opravdu rozešel. Pamatuju se, na první lajnu. Pamatuju si, že si pak nic nepamatuju. Pamatuju, na svojí první práci, druhou, třetí. Pamatuju, jak jsem poprvé řekl, že si nikdy nepíchnu. Pamatuju, jak jsem si poprvé píchnul. Pamatuju na den, kdy jsem poprvé zjistil, že už nemám staré kámoše. Pamatuju, jak jsem potřeboval prachy, a tak jsem začal krást. Pamatuju.. moc si toho vlastně už nepamatuju. Vim jen, že jsem v nějakém bytě. Nepamatuju si, co tu dělám, ale moc bych chtěl svoje sáňky.

Líbilo se? Dej Like, Plus, nebo nejlépe - Sdílej to dál!

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

moc pěkný...petr to je náš poeta..:o)) Efka

Vitin řekl(a)...

Každý by chtěl ty svoje sáňky, jen je někteří z nás už nemají...

Okomentovat


Trochu slušnosti a podepisuj se pod svůj názor..

Anonymní?
-podepiš se alespoň do komentáře
Název/adresa URL?
-Do pole "název" vlož své jméno a do pole "adresa URL" svůj web (pokud máš)

..