čtvrtek 8. října 2009

Zápisky z blogísku

(píšu to sakra tak, jak to cítim :D, čili tohle vůbec neni "kvalita", kterou zde jinde najdete)

:) Takže začneme. Je to už delší dobu a možná to už nebude dlouho trvat. Jde o to, že si myslíte, že je něco správné, něco co když uděláte a chováte se tak, tak poté to dopadne tak, jak jste si (bez jákýchkoli zkušeností) dříve představovali. Prostě a zkrátka.. co když to tak neni? Nechci moc konkretizovat a pro čtenáře (ikdyž se přiznám, že si to tu píši vlastně pro sebe, protože nevim, kdo by tyhle hlouposti jen tak četl, pokud by mě neznal :D - vážně..ruku na srdce) chci jen vzkázat, že to není to, co si myslí. Pro jiné publikum chci vzkázat, že to o nich už vůbec není, ať nemají strach :P

Chci jen tak nějak napsat, že teď nevím, jak dál. Nejde o to, či o to. Pár věcí už je vyřešených, ale další přicházejí a já se jim za pár měsíců, let, zasměju a nebo si popláču. A to je asi tak ta hlavní myšlenka tohoto zvláštního textu, který je vlastně jen pro mě, ale budu rád, když mi sem napíšete třeba nějaký ftip. A také mám rád, jak jsme všichni jednotní a vlastně rozdílní. A podle mě jde nejvíc o ty malé blbosti, hlouposti, kterých si sotva všimnete, ale každý je dělá jinak. Jo a taky jsem chtěl napsat,že už možná s blogem budu končit. Tak nezapomeňte - ftip pro Petříčka :)

Líbilo se? Dej Like, Plus, nebo nejlépe - Sdílej to dál!

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

žába: ČÁÁÁPÉÉ, KAM JDÉÉÉÉŠ?
čáp: Hedám žáby s velkou pusou!
žába: tady žadny nejsou...

:)

Hervy řekl(a)...

:D :D a že vim, kdo to psal :D :D

Tatsume řekl(a)...

Tak že to seš ty:
Přijde medvídek Pů do masny a ptá se prodavače:
"Máte šunku?"
"Máme", řekne prodavač.
Medvídek Pů vytáhne revolver, zastřelí prodavače a ríká "To je za prasátko!"

Anonymní řekl(a)...

no nekeckej! jak jsi to poznal:)))?

Hervy řekl(a)...

:D :D :D :D :D Vůbec nevim, kecko :D :P

:-)

A aby jsme tu neseděli "nasucho", tak sem hodim také jeden džouk.


Rozčiluje se poněkud nadměrně kyprá madam v MHD: "Poslyšte, vy tři, mohli byste vstát a uvolnit mě místo?"

Okomentovat


Trochu slušnosti a podepisuj se pod svůj názor..

Anonymní?
-podepiš se alespoň do komentáře
Název/adresa URL?
-Do pole "název" vlož své jméno a do pole "adresa URL" svůj web (pokud máš)

..