pondělí 22. února 2010

Dárek pro Vás! Seznam všech podnadpisů

Pro Vás, věrné, ale i nové čtenáře, jsem připravil malý dárek. Asi jste si všimli, že se čas od času mění podnadpisy u tohoto blogu. Měnil jsem je podle nálady, nebo podle známého sloganu, který jsem zaslechl. A tyto podnadpisy jsem si pečlivě zapisoval a nyní se o ně s Vámi podělím!

Proto již nyní, když kliknete na aktuální podnadpis, tak se dostanete na stránku se seznamem všech již publikovaných podnadpisů! A samozřejmě se s každým dalším stránka zaktualizuje! Proto neváhejte a pročtěte si je. Navíc pod článkem můžete psát, které se Vám nejvíce líbí, nebo které jsou absolutně zcestné :-)

Odkaz: Podnadpisy blogu

Líbilo se? Dej Like, Plus, nebo nejlépe - Sdílej to dál!

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

No pecka moc, moc jsem se zasmál:-DDDD fakt si mě pobavil tohle je lepší než hlášky Míry Bosáka:-D

Anonymní řekl(a)...

Jirka

Okomentovat


Trochu slušnosti a podepisuj se pod svůj názor..

Anonymní?
-podepiš se alespoň do komentáře
Název/adresa URL?
-Do pole "název" vlož své jméno a do pole "adresa URL" svůj web (pokud máš)

..