sobota 6. února 2010

Setkání

Dokonalost přišla, byla se mnou. Já na ní hleděl a bál se promluvit. Nenarušit tu tenkou chvilku. To napětí se ale nedá vydržet. Ona je dokonalá. Čas protéká skrz prsty. Zvednu ruku a natáhnu ji. Ležíme spolu a já se dívám na její snící oči. Nemohu přestat. Pohladím ji po tváři. Nechci to pokazit. Kéž by nikdy nepřestal. Nedívá se na mě. Já se ji lehce dotýkám a masíruji její jemná záda. Ten křehký moment. Namáčím ruce ve voňavé pěně a zlehka ji celou uvolním. Ten překrásný okamžik. Jsme v posteli a milujeme se. Dívá se na mě. Nebojím se promluvit. "Miluju..."...

Probouzím se a celý den na ni myslím. Ten den. Pamatuješ? Ten den jsme se potkali.
Jsi dokonalá.
"Miluju Tě!"

Líbilo se? Dej Like, Plus, nebo nejlépe - Sdílej to dál!

2 komentáře:

Okomentovat


Trochu slušnosti a podepisuj se pod svůj názor..

Anonymní?
-podepiš se alespoň do komentáře
Název/adresa URL?
-Do pole "název" vlož své jméno a do pole "adresa URL" svůj web (pokud máš)

..