středa 17. února 2010

Šťastný a s úsměvem na rtu!

Jak rád bych napsal: "Jsem tak happy!" "Tak moc mě to všechno baví" "Coooool!!! olalááááá"

Ale to by byla hloupá přetvářka. Pravdou je, že mi něco chybí. Něco, co jsem ztratil díky své vlastní chybě a taky něco, za co vůbec nemůžu a je to v silách jiných lidí, aby se to vrátilo. Nemyslím, že tyto slova něco změní. Myslím jen, že se mi uleví, když to napíši.

Takže olalááá.. já se mám ale fajn! Všechno je tak moc krásné a já jsem happy! A teď se jdu probudit. Stále totiž mám ten klid v očích hraný pro kameru...

Líbilo se? Dej Like, Plus, nebo nejlépe - Sdílej to dál!

Žádné komentáře:

Okomentovat


Trochu slušnosti a podepisuj se pod svůj názor..

Anonymní?
-podepiš se alespoň do komentáře
Název/adresa URL?
-Do pole "název" vlož své jméno a do pole "adresa URL" svůj web (pokud máš)

..