středa 31. března 2010

Konkrétní osobě

Nemám tě rád. Chci abys to člověče věděl! Za to, cos udělal. Proč to teď je takové. Vím, že si s tím neděláš velkou hlavu a spíš si na to už zapomněl. A o to je vše daleko horší, že blbneš hlavu jiným.

Mám tě rád. chci abys to člověče věděl! Za to, cos mi udělal. Proč jsem si teď tolik věcí uvědomil. Víc si začínám vážit toho co mám a co jsem měl. Dělám si z toho hlavu a nezapomněl jsem. Jen dál blbni hlavu ostatním, ať i oni narazí..

Však ty také jednou narazíš.. člověče.

Líbilo se? Dej Like, Plus, nebo nejlépe - Sdílej to dál!

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Zajímalo by mě, komu tohle bylo určené... anonym

Hervy řekl(a)...

Zajímavé.. před rokem a půl mi bylo jasný kdo jsi.. a poté jsem to nějak přestal vidět. Je to ftipné. Člověk se nemění. Ty budeš tou, jakou jsem tě nazval na letišti, stále.. nezmění se to..

Je to tak! Je to opravdu o Tobě. Vendulo.

Okomentovat


Trochu slušnosti a podepisuj se pod svůj názor..

Anonymní?
-podepiš se alespoň do komentáře
Název/adresa URL?
-Do pole "název" vlož své jméno a do pole "adresa URL" svůj web (pokud máš)

..