sobota 20. března 2010

Těžká pomíjivost krásy

Pár slov, které se občas i rýmují, k tomu jak se k sobě lidé krásně chovají a jak se k sobě poté dokáží chovat. Po tom všem co spolu zažili. Říkal jsem si, že to je jen ve filmech.


Miluji její ústa a smích
Miluji její nevinnost a občasný splín
Miluji její ňadra a když mi jen tak zavolá
Miluji jí když spí a když se probudí
Miluji její pohyby a její polibky
Miluji její vlasy a řasy
Miluji její zoubky a hebké ruce
Miluji jí když si mě k sobě přitáhne
Miluji jí když mlčí a i když křičí
Miluji její vítání a usínání
Miluji její zadeček a jemná záda
Miluji jí když od ní čtu že mě má ráda
Miluji se s ní
Miluju jí!

Nesnáším jeho ústa a smích
Nesnáším jeho nevinnost a občasný splín
Nesnáším jeho hlas a když mi omylem zalehne vlas
Nesnáším ho když spí a když se probudí
Nesnáším jeho pohyby a jeho polibky
Nesnáším jeho vlasy a řasy
Nesnáším jeho zuby a drsné ruce
Nesnáším ho když si mě k sobě přitáhne
Nesnáším ho když mlčí a i když křičí
Nesnáším jeho vítání a usínání
Nesnáším jeho zadek a hlazení zad
Nesnáším když od něj čtu jak moc mě má rád
Spíme spolu
Nesnášim ho!

Líbilo se? Dej Like, Plus, nebo nejlépe - Sdílej to dál!

Žádné komentáře:

Okomentovat


Trochu slušnosti a podepisuj se pod svůj názor..

Anonymní?
-podepiš se alespoň do komentáře
Název/adresa URL?
-Do pole "název" vlož své jméno a do pole "adresa URL" svůj web (pokud máš)

..