středa 3. března 2010

Poslední svíčka

Pár minut stará záležitost. Co mě přinutilo jí napsat? Asi určité trapné, možná zoufalé, chování, které poslední dobou vidím. Ten člověk doufá, že si toho všimnu a čeká na mojí reakci, kterou zná, aby mi ji poté mohl vmést do tváře jako něco špatného. Tak tady je. Hezky se BAFte :)


Poslední svíčka

A až na dortu sfouknu svou poslední svíčku
budu si přát poprvé a naposled
ze všech vzpomínek bych mohl napsat knížku
trvala by pouze tisíc let

Pak do oblak
vpustím
svou duši
němou

celý schoulený
pod propastí
výčitky
mě nezebou...

A až tě uvidím nad tou propastí stát
jak opilá herečka budeš slepou hrát
Nikdy nezavoláš a půjdeš směle dál
Víš jaké to je, tak proč to nedělat...

Myslíš snad že...
Vážně?
Jsem to dělal
jen tak?

Problém je i
na tvé straně
Tak proč si myslíš
opak

//

A zde je již pouze krátké zamyšlení

A když mi někdy za rok jednoslovně odpovíš
a moc dobře víš, jak to nemám rád
Když děláš jen věci, co se nelíbí
Jak tě za to může někdo milovat?

Vždyť chovej se tak, jak chceš
aby se druzí chovali k tobě
Po chvíli tě stejně prokouknou
A štěstí vydrží jen krátkodobě

Líbilo se? Dej Like, Plus, nebo nejlépe - Sdílej to dál!

Žádné komentáře:

Okomentovat


Trochu slušnosti a podepisuj se pod svůj názor..

Anonymní?
-podepiš se alespoň do komentáře
Název/adresa URL?
-Do pole "název" vlož své jméno a do pole "adresa URL" svůj web (pokud máš)

..