pátek 5. června 2009

Jen tak motivace

Tak tenhle post je absolutně spontánní. A cílem jeho je, abych se sám motivoval, protože jsem s hrůzou zjistil, že nemám do ničeho chuť. Celý rok na škole jsem to předstíral, ale najednou mi došlo, že to jen hraju. A v ten okamžik mi také došlo, že to ale takhle nejde. Že pokud se chci mít dobře, tak musim makat. Že pokud chci mít prachy, musim makat. Pokud se chci mít jak prase v žitě, musim makat. Ale nejenom ve škole. To je jen část toho všeho, ale hlavně ve zkušenostech. I ve zkušenostech jiných. Já se totiž chci mít jak prase v žitě. Je to sobecké? Co myslíte? Když se někdo snaží a dělá pro to vše a pak se má jak prase v žitě? Má prachy a je v pohodě. Je to sobecké? Nechám to na vás. Pravdou ale je, že se nesmíme ohlížet na ostatní (myslím v názorech). Každý tu děláme na sebe a nikdo nás nebude vodit za ručičku věčně. Každý se musíme rozhodnout, jestli uděláme toto nebo toto. Nikomu jinému na tom nesejde. Je to jen moje věc a moje budoucnost. Moje věci a moje trápení, ale taky moje pohodlí a moje všechno. Buď si budu žít dobře nebo ne. Je to jen na mě. Je to jen na nás. A tak přestanem fňukat a jdeme na to. Ještě toho je dost. A začnem dnes.

Líbilo se? Dej Like, Plus, nebo nejlépe - Sdílej to dál!

2 komentáře:

BrokenAngel řekl(a)...

Já ti nevím ogare. Mít se jako prase v žitě, to je fajn, ale peníze jsou jenom jedna polovina. Myslím, že žít v blahobytu a sám není ono a žít s někým koho máte rádi, nebo se spoustou přátel, ale bez peněz, taky není ono. Já volím zlatou střední. Průmerně makat a průměrně se mít. Musim ale řít, že je fajn, že máš cíl. Materiální bohatství je určitě hezký hnací motor. Zvlášť, když je o člověku známo, že nikdy nemá dost.

Hervy řekl(a)...

Já ale netvrdim, že to je všechno co chci. Chci se mít dobře. Netvrdím, že nechci mít všechno, když na to budu mít. A netvrdím, že mě to udělá šťastným. Jen chci být v klidu. A tolik "materiálně" nepřemýšlet. Finanční svoboda? :)

A určitě ta cesta není pro jednoho. A vždy je lepší a snad i nutné mít i toho druhého .)

Okomentovat


Trochu slušnosti a podepisuj se pod svůj názor..

Anonymní?
-podepiš se alespoň do komentáře
Název/adresa URL?
-Do pole "název" vlož své jméno a do pole "adresa URL" svůj web (pokud máš)

..