sobota 6. června 2009

Tenhle blog mě nudí

Mě teda dost. Dřív to byla samá sranda a teď je všechno vážný. Svět přišel i sem. Na toto zvláštní místo plné ovocem do jogobely a podobných srand, které na vás vykouknou v jogurtu. To co prožívám se nepochybně promítá i sem na blog. Tak to zkusím obráceně. Třeba když sem budu psát "ho**nka", nic nebudu řešit, a pohodička, tak pak bude i život takovej. Hmm?

...

...............


.....
.............. ...........
...a třeba bude úplně stejnej, což si myslim i já. Zrovna teď, když to píšu. Ale co? Dyť o nic nejde. Svět se furt točí a je pořád stejnej. Nic nenaděláš. I kdybys chtěl, a proč bys vlastně chtěl?

Našel jsem starý Minidisc a tam staré písničky. Ihned jsem si vybavil, dobu když jsem je poslouchal. To mě zajímala jen muzika a vlastně jsem nic nedělal. Chodil do školy a pak domu. Doma byla televize a nebo počítač. Ale i tak jsem skoro nic nedělal. Jen tak poslouchal hudbu. Byla to zvláštní doba. Zvláštní čas. A klíšé - chtěl bych se tam vrátit ale dělat věci, které jsem nedělal a trošku si to víc užít. Teprve teď totiž zjišťuju o co všechno jsem přišel. Co mí vrstevníci dělávali. A možná je to tak dobře. A možná na to mám kašlat, protože mi zase hlava jede a zase myslim a myslim a jednou z toho přemyslim a najdou mě s hlavou na klávesnici ve vesnici (to byl velký rým). No a tak dost. Kdo má na tohle furt brát čas.

Je pozdě. Jim tu chipsy, které jsou prý ty pravý hospodský brambůrky. Tak nevim?! Mám si načít pivko? Ale ne.. Postačí alofoK. Jen jsem se neproměnil ve sklo. Alespoň to v klidu dojim. A vy, nebo.. A ty, mi zanech nějaký komentář pod článkem. Nebo uvidíš! :D A teď vážně. Komentáře jsou pro mě hnací sila. A myslim, že tenhle článek si je zaslouží :D :D Tak vám přeji do nového roku hodně pohody a hromadu dárků a pořádně ty narozky oslavte :)

Předem děkuji.

Líbilo se? Dej Like, Plus, nebo nejlépe - Sdílej to dál!

2 komentáře:

BrokenAngel řekl(a)...

Hele, každý asi čase zvážní. Nemůže to být asi neustále jenom sranda, protože člověka občas taky něco trápí. Dřív nás toho asi trápilo míň, proto bylo víc srandy.

A s tím jak si říkal, že se nic na světě nezmění to nemusí být úplně pravda. Jestli jsi viděl Butterfly effect tak asi pochopíš, že i malá věc může v budoucnu hodně změnit.

A ještě k další věci se musím vyjádřit, a to k tomu, že si říkal, že sis uvědomil o co všechno jsi přišel. Já jsem si to myslel taky, ale když jsem tak přemýšlel, tak to, jaký vedeme život, jak žijeme z nás dělá to. co jsme dnes, takže kdybys zažil něco jiného, byl bys jiný člověk a nevím jestli se to vyplatí.

Tatsume řekl(a)...

Jedna moje polovina má chuť ti vzkázat "život bolí, tak si zvykej" ta druhá polovina jí argumentuje, že vlastně ani neví, o co jde a trochu tě chápe a omlouvá se za tu první.

Závidím ti, že jsi vůbec nějakou dobu bezstarostnosti zažil. Nepamatuju si, že bych kdy byla bezstarostná, ať už mluvíme o banalitách nebo o důležitých věcech. Možná proto, že nevím o co jde, nedokážu tenhle článek posoudit. Ono o některých věcech zjistíme, jak jsou vzácné, až když o ně přijdeme...

Okomentovat


Trochu slušnosti a podepisuj se pod svůj názor..

Anonymní?
-podepiš se alespoň do komentáře
Název/adresa URL?
-Do pole "název" vlož své jméno a do pole "adresa URL" svůj web (pokud máš)

..