čtvrtek 28. ledna 2010

Aktoro debutis kun granda sukceso

...zavírám oči a usínám...


Po pár záblescích je otevírám. Prudké světlo mě probouzí z hlubokého snění. A já stojím na svých nohách. Klepou se. Já se chvěji. Z dálky je slyšet pokřik a někde hluboko v něm i smích. Možná posměch a tak se narovnám a jdu mu vstříc. Nemám co ztratit. Pár kroků a zastavím se. Srdce mi buší. Nevím co bude. Bojím se. Ale přeci... jsi to zažil už tolikrát! Už tě nemůže nic překvapit. Ale přeci... je mi zle. Víc než kdy jindy. Ale přeci... se usměju a ještě víc se narovnám. Nadechnu se a...

Pár slov, pár vět, pár úsměvů a radost je náhle na světě. Všude okolo mě. Všude, jen ne ve mě. Světlo pohasíná. Asi bych měl jít. Oči pálí. Nohy jsou klidné. Slyším potlesk. Cítím tu radost. Vaši radost. Závidím Vám ji. Otáčím se a odcházím pryč. Šlapu po rozházených růžích...

Opona se zatáhla a já za ní zůstal zase sám. Sám v místnosti plné zrcadel. Usměji se a první slza dopadne na podlahu...

Líbilo se? Dej Like, Plus, nebo nejlépe - Sdílej to dál!

1 komentář:

Tatsume řekl(a)...

Z tvých příspěvků mám poslední dobou pocit jakéhosi neurčitého smutnění. A snad i trošku zklamání? Články tak nějak chápu, chci říct, že rozumím tomu, co píšeš, tomu...co mi uniká.

Čas od času se ti povede přesně vystihnout náladu, kterou zrovna mám. Mám endneci vykládat si věci po svém, takže možná vidím v těch postech něco, co v nich není, ale já to tam vidím a občas mi to i přinese úlevu. Díky, že píšeš.

Okomentovat


Trochu slušnosti a podepisuj se pod svůj názor..

Anonymní?
-podepiš se alespoň do komentáře
Název/adresa URL?
-Do pole "název" vlož své jméno a do pole "adresa URL" svůj web (pokud máš)

..