úterý 19. ledna 2010

Tak nějak prázdno

Jen momentální nálada. Doufal jsem, že se vypíši. Nějak to ale nezabralo. I tak, dobrou chuť :)


Mám strach z prázdných řečí.
A když dojdou slova, to je snad to nejhorší.
Směju se, ale v mém úsměvu je bezmoc.
Haha viď, sranda, ale za tu já se už nemůžu schovávat.
Co se stalo? Smích už není to, co býval.
Vlastně nic už takové neni. Já se snad už jen bojim.
Bojim se i toho, že nevim co mám dělat.
Musím si stanovit cíl. Dobře.
Škola. Ale proč mi to kurva nejde? Proč se nedokážu soustředit a mám hlavu plnou -zdá se- hloupostí?
V tom bude určitě problém. Nejde to. Musim být lepší. A lepší. A lepší. A lepší?
Na druhou stranu - můžu si za to sám. Ty si za to můžeš sám. A ty si za to můžeš sama. Jaký si to uděláš.. a až se ucho utrhne, bude už pozdě.
Tohle psaní je totiž umění. Myslíte, že ne? Taky tomu nevěřim. Umění je, když se k tomu mohou lidé po letech, staletích, tisíciletích vracet. A bude to stále aktuální.
Nikoho tohle nezajímá.
Ty víš, že teď potřebuju pomoc. Ty to víš. Já se ji snažim dávat lidem, na kterých mi záleží. Ale teď ji kurva potřebuju já. Jsem asi sobec.
Proto se mi zdá, že má poslední povídka má vlastně něco do sebe. Už takhle dál nemůžu. Neni to vidět, co? Neni to poznat, viď? Asi sem dobrej. Je to asi jediný v čem jsem.

Bojim se budoucnosti.
Pláču nad minulostí.
A myslim, že nežiju přítomností.

Tak co se stalo?

Líbilo se? Dej Like, Plus, nebo nejlépe - Sdílej to dál!

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Tak touhle povídkou jsi mě vážně dostal, a věřim ti to, že ti to vypsání se moc nepomohlo. Bohužel tři poslední řádky jsou aktuální pořád, a myslím že nejen pro Tebe, pro mě ale i pro milion dalších lidí. Když na nás totiž padá splín, je to jako nemoc. A bohužel kolikrát doktor neni nikdy na blízku. Když ho potřebuje někdo jinej, převlékneme se za felčara a vyrazíme na pomoc, ale když mi tak nic.. A když se přece jen někdo najde, tak se nám stejně zdá, že nám nemůže nikdo pomoct. Naprosto tě chápu. Pláču nad minulostí, ale i závidim svojí minulosti.Závidím jí, že už se stala a jaká byla, protože byla dobrá. Vždyť i tyhle řádky jsou už minulost. Věřím, že budoucnost, která se změní v minulost bude také dobrá. Věřím..Jirka

Anonymní řekl(a)...

Vidíš, máme úplně stejný problémy.. prostě stejný .)

Anonymní řekl(a)...

Strach? z čeho? co se ti může stát? maximálně...umřeš. toho se bojíš? proč? tvoje duše je věčná. ta energie tady bude vždycky. ta se neztratí. nemusíš se zapisovat do dějin "uměním". nemusíš, protože tu jsi, a budeš. vždycky.
A minolost? ta už neexistuje :) byla hezká? můžeš na ni vzpomínat! Nebyla? už není.

Je mi jasný, že už tohle není aktuální, ale čtu si to, a napadají mě různé věci... :)
Have fun!

Hervy řekl(a)...

Aktuální to už není. A přeci je. Ale to už je jen můj problém. Jinak hodně věcí je teď jinak, vzhůru nohama. Naučil jsem se házet na pár věcí bobek :)

Jsme tu jen jednou. Tak si to tu užijme tak, abychom byli šťastní a dělali toho druhého šťastným..

Okomentovat


Trochu slušnosti a podepisuj se pod svůj názor..

Anonymní?
-podepiš se alespoň do komentáře
Název/adresa URL?
-Do pole "název" vlož své jméno a do pole "adresa URL" svůj web (pokud máš)

..