pondělí 8. září 2008

Další nesmysl, který nemá cenu číst.... Fakt!

V poslední době se s teoriemi roztrhl pytel. Právě na tento jev připadá jedna teorie, kdy vlastně, jelikož se v určitém čase začne množit počet různých teorií, z jedné na druhou, pak jsou už tři atd.. je proto, že začne jedna teorie a ta vyprodukuje druhou, ta má za následek třetí a tak to jde pořád dokola, čím víc teorií, tím víc teorií. Jak prosté.

A nyní už konečně k těm teoriím. Podle mě existují pouze dva druhy teorií a to jsou Expanzivní; Impanzivní; Exponenciální; Jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá; Teorie velkého třesku; Králík na smetaně; Já dneska nechci jít do školy a jako poslední Teorie padajícího hovna.

Jak můžete vidět, tak je to naprostý blábol. Jo. Nebo snad ne? - Vidíte i tato věta byl úplný nesmysl! Začíná se tu totiž vyskytovat tzv. Teorijní paradox. Je to dáno hlavně jednou teorií a také přepáleným olejem u McHovnalds, nebo něčím úplně jiným, ale hlavní je, že to tak funguje.

Podle mého soukromého odhadu na zemi totiž žije něco přes 6 tisíc lidí a tito lidé o tomto paradoxu nemají zdání. Dokonce ani vy! a ani já! Popravdě absolutně nevím o čem to tu píšu. A vlastně dyť je to jedno, varoval jsem vás už v nadpisu ať to nečtete :) Tak se zatím mějte hezky a ode mě máte zas na pár chvil pokoj, protože jsem se krásně vypsal.

PS: Dnes bez obrázku, takový "článek" by ho ani neměl mít - a taky jsem línej ho dělat.

Líbilo se? Dej Like, Plus, nebo nejlépe - Sdílej to dál!

1 komentář:

Tatsume řekl(a)...

Úvod pravdivý, závěr pravdivý a prostředek taky. Jo,jo, jemoc složitej na chápání, tenhle svět, ale i tak stojí za to.

Okomentovat


Trochu slušnosti a podepisuj se pod svůj názor..

Anonymní?
-podepiš se alespoň do komentáře
Název/adresa URL?
-Do pole "název" vlož své jméno a do pole "adresa URL" svůj web (pokud máš)

..