čtvrtek 4. září 2008

Hervyho weblog je tu!

"Cože?" nebo "Kam jsem se to dostal?!" nebo "Kam jsem se to dostala?!" nebo snad "Vždyť už má jeden blog, tak na co další??" nebo možná "Idiot..."

To si možná říkáte nyní. Možná něco úplně jiného. Pravda je ovšem taková, že jsem se mýlil. Velmi jsem se mýlil například v článku o blogíískách.

Víte co to je blog? K čemu byl vytvořen a za jakým účelem ho lidé začali provozovat?

->Více se dočtete na Hervyho weblogu

Líbilo se? Dej Like, Plus, nebo nejlépe - Sdílej to dál!

1 komentář:

Tatsume řekl(a)...

Hmm, pěkný, pěkný.
Moh bys mi prosím poradit 1) Jak se na blog dává počítadlo?
2) Jak se tamtéž dává hudba?
Kdyžtak mi to prosím napiš do komentářů na mojí stránce. Dík.

Okomentovat


Trochu slušnosti a podepisuj se pod svůj názor..

Anonymní?
-podepiš se alespoň do komentáře
Název/adresa URL?
-Do pole "název" vlož své jméno a do pole "adresa URL" svůj web (pokud máš)

..