pondělí 29. září 2008

Lepší pozdě nežli později, lepší pozdě než vůbec nikdy.

Ne, to opravdu není pokračování jednoho filmu, který jsem ani (asi) neviděl. Tohle je moje pokračování. A než budu pokračovat, tak nesmí být už příliš pozdě.

Znáte takový ten pocit, stav, nutkání, něco udělat, víte, že se to od vás očekává, ale nějak to nejde. Čeká to druhá strana, čekáte to vy, ale nic..?! A víte, že když se to od vás už vlastně čeká a vy nic neuděláte, tak vás to pak bude žrát pořád, ale vy i přesto jen stojíte a mlčíte...

A co když na tom je druhá strana podobně?

Nečekám, že mi můj problém vyřešíte, já sám ho ani nedokážu popsat, tedy dokáži, ale ne na tomto zápisníku. To prostě nejde. Ne.

Lepší pozdě, ale co když už nikdy nic nebude...

"Kurňa!"

Líbilo se? Dej Like, Plus, nebo nejlépe - Sdílej to dál!

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Stojíš a neuděláš nic ani něco prostě jenom jsi....ale někdy je lepší nedělat nic.Evák

Okomentovat


Trochu slušnosti a podepisuj se pod svůj názor..

Anonymní?
-podepiš se alespoň do komentáře
Název/adresa URL?
-Do pole "název" vlož své jméno a do pole "adresa URL" svůj web (pokud máš)

..