pondělí 15. září 2008

Tak se vám už musím představit.

Je mi fakt na nic. A tak si prohlížim a kompletuji staré fotky a neroztříděná videa na počítači - mimochodem to doporučuji, najdete dávno zapomenuté vzpomínky, příběhy a situace - a najednou jsem našel jedno video. Video nevalné kvality, zato je natočené od srdce, s láskou a něhou k dobré práci. Psal jsem, že se vám představím. A tady tedy jsem:



Trvalý odkaz na toto dílo máte zde.

Jo a mimochodem jsem viděl Hřísný tanec a docela se mě to líbilo (a to jsem si myslel, že ten film smažu, když jsem ho našel na PC)

Líbilo se? Dej Like, Plus, nebo nejlépe - Sdílej to dál!

Žádné komentáře:

Okomentovat


Trochu slušnosti a podepisuj se pod svůj názor..

Anonymní?
-podepiš se alespoň do komentáře
Název/adresa URL?
-Do pole "název" vlož své jméno a do pole "adresa URL" svůj web (pokud máš)

..