pondělí 14. prosince 2009

Blog: Raport

Ahoj vážení čtenáři!

koukám koukám a nestačím se divit! Nárůst návštěvnosti okolo 200%. Jsem za to rád! Nepochybně je to tím, že se tu v poslední době objevuje jeden článek za druhým. Ono je totiž těžké psát v časech, kdy se nic neděje, než v dobách, kdy se toho děje až moc - někdy tolik, že si až přejete to na chvilku zastavit. Takže ještě jednou díky moc, že sem chodíte a snad se vám tu bude líbit i nadále. A když napíšete i komentář, tak to mám opravdu radost - asi největší :)

Možná jste si všimli, že v menu nalevo toho hodně zmizelo. Odstranil jsem odkazy na seznam a google, též také odkaz na "Oblíbené stránky". Info o mě jsem přesunul na konec celého webu, kde nebude tolik překážet :) a celkově jsem tak snad zpřehlednil chaotické menu.

Do budoucna chystám re-design webu, jelikož se mi takto zdá už "okoukaný" a po dvou letech si zaslouží změnu. Nebude to nic radikálního, akorát chci použít nové prvky, které se na podobě webu, kterou zde vidíte, rozjet prostě nedají.

Jinak se nám také blíží Vánoce :) Máte už dárky? Já jich už pár mám, bohužel nic pro rodinu a zrovna tam bych pár nápadů potřeboval. To bude zase nestíhačka. Do toho ještě testy a zkoušky a testy a učení a testy a... Nemám už ani čas přemýšlet nad "hloupostma" jako jsou přátelé, vztahy, posezení..

A ke všemu je mi všechno tak moc líto. Jo, přesně tohle! Jo a i tohle!

Takže to byl dnešní raport a já se jdu ponořit zase do ekonomie a dalších důležitých věcí.

PS: čím dál víc mě děsí jeden citát, který se mi plní čím dál tím častěji:

"Když budeš dělat dobré věci, lidé si nebudou jisti, že jsi vůbec něco udělal." - Jo, přesně tohle :D

U dalšího čtení zdar!

Líbilo se? Dej Like, Plus, nebo nejlépe - Sdílej to dál!

5 komentářů:

Verudellita řekl(a)...

Jo taky mám poslední dobou pocit, že moje vztahy s lidma jsou na nule. Je zvláštní, na co všechno najednou není čas. Stojí nám to vůbec za to? Mě asi jo, když se v tom topím vesele dál. Nevím, možná potřebujeme někoho, kdo ten radikální krok udělá za nás.

Hervy řekl(a)...

Jaký krok?

grandy řekl(a)...

Tady asi nejde o radikální krok, ale o šťouchnutí. Vždyť se všichni kolem Vánoc zabýváme maličkostmi... Přece nemusí být bezpodmínečně naklizeno, umytá okna, upečeno dvacet druhů cukroví, atd.

Pojďme navštívit přátele a udělat si dobrý svařák...

Verudellita řekl(a)...

Krok takový, že mi někdo řekne, jestli to, za čím se honím teď není zbytečně moc, jestli bych se neměla líp, kdybych něco vynechala.... Já si ale sama nic "zatrhnout" neumím.

Hervy řekl(a)...

grandy: Zrovna ten úklid bych oželel :) Ale ono když je to všechno uděláno, tak je pak pohoda. špatné je, že se to všechno dělá na poslední chvíli a pak se nestíhá a z Vánoc se stává "závod" plný stresu :/

Verudellita: Od toho tu je tvá levá/prává ruka :) A co jsem tak slyšel a co jsi povídala, tak toho máš opravdu hodně. A stejně je nejdůležitější jak se cítíš ty. Jestli dobře, tak to tak nech. Jestli ale ne, tak s tim třeba něco udělej, ale jestli se pak budeš cítit dobře?.. Dokud to neuděláš, nezjistíš to. :)

Okomentovat


Trochu slušnosti a podepisuj se pod svůj názor..

Anonymní?
-podepiš se alespoň do komentáře
Název/adresa URL?
-Do pole "název" vlož své jméno a do pole "adresa URL" svůj web (pokud máš)

..