čtvrtek 3. prosince 2009

Litovel

Víte proč nesmíme ničeho litovat? Proč je to zbytečné a jen se kvůli tomu člověk trápí víc a víc?

Protože ve chvíli, kdy jste něco udělali, něco řekli, nějak se zachovali, tak v TÉ chvíli jste jednali podle svého nejlepšího úmyslu. V té chvíli to byla vaše jediná cesta. Jediná volba co udělat a vy jste se tak rozhodli. Rozhodli jste se proto, že jste si to v té chvíli přáli!

Nikdy nelitujte.. jen se poučte.

Líbilo se? Dej Like, Plus, nebo nejlépe - Sdílej to dál!

2 komentáře:

Tatsume řekl(a)...

"Lítost je jedna z nejhorších lidských vlastností. Tou druhou je vděk," tvdí moje kamarádka. Z lítosti a vděčnosti se rodí pochybnosti a nejistota a ty nejsou pro lidi zdravé.

Hervy řekl(a)...

A já i přesto lituji a jsem vděčen :) Vděčný jsem proto, protože sám rád vidím, když někdo nějak opětuje moji snahu (?), možná energii, a tak vůbec. Já tak dávám najevo, že mi není ten druhý člověk lhostejný. Těžko ale říct, jestli mi pak je líto (jasně že je), když to pak očekávám a nic nepřichází :D

Okomentovat


Trochu slušnosti a podepisuj se pod svůj názor..

Anonymní?
-podepiš se alespoň do komentáře
Název/adresa URL?
-Do pole "název" vlož své jméno a do pole "adresa URL" svůj web (pokud máš)

..